Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

kritikk på php side

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du påstå at bakgrunnen din er laget med PHP? Den er ikke en gang HTML!

8145140[/snapback]

Jo?

<BODY background="bakgrunnen.png" bgcolor="#000000" text="#00FF00">

8145726[/snapback]

Nei? BAKGRUNNEN er et PNG bilde, mens han har brukt en HTML kode (en særdeles dårlig en) for å aktivere den. Ser ut som det er flere som bør lære seg HTML her.

sida er php, nettleseren gjer om php--> html

*masse forferdelig kode*

8146093[/snapback]

Du er langt, langt, langt ute på viddene nå.

Den første koden du postet blir ikke forandret til alt det den andre koden din inneholder. Det er umulig. Det eneste PHP gjør med den første koden er å printe ut 195.204.237.91, hvis det nå er IP'en din.

HTML og PHP er to helt forskjellige språk. Du kan ikke lage en nettside uten HTML. Det er faktisk også umulig.

Jeg foreslår at du tar en titt på linkene jeg postet her før du kommer med en enda dummere uttalelse.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan du påstå at bakgrunnen din er laget med PHP? Den er ikke en gang HTML!

8145140[/snapback]

Jo?

<BODY background="bakgrunnen.png" bgcolor="#000000" text="#00FF00">

8145726[/snapback]

Nei? BAKGRUNNEN er et PNG bilde, mens han har brukt en HTML kode (en særdeles dårlig en) for å aktivere den. Ser ut som det er flere som bør lære seg HTML her.

8146358[/snapback]

Det er en vesentlig forskjell å vite hva et PNG bilde er og hva han aktiverer den med, så ikke bare si at det er flere som trenger å lære seg HTML. Jeg vet nemlig ikke hva et PNG bilde er :whistle::innocent:

Lenke til kommentar

Haha, er det mulig?

Hvis jeg virkelig skal hjelpe deg, uten å være frekk eller noe, så er det å anbefale at du begynner helt på nytt med et annet utgangspunkt. Det blir for mørkt, tungt og lite gjennomført. Gjør det mer enkelt med XHTML og CSS. Det lærer du fort, vet du.

Lenke til kommentar
men når han først måtte stjele en bakgrunn, valgte han en av de styggeste han kunne finne (ikke personlig ment, effortfilm :p).

8149617[/snapback]

haha den var litt frekk.. men jeg er fult klar over det og er helt enig.. den er drit stygg!

men du trenger ikke å bli kjekk i pelsen fordet vett! :rofl:

Lenke til kommentar
:blush: bakgrunen låg på mine dokkumenter:D..hakke peiling på hvor den komemr fra :blush: ....

http://195.204.237.91/lastopp.php  ....din? haHa..neppe....en venn av meg som laga den ned..(eller tok din?). da-A....

http://195.204.237.91/soppel/

undelige saker å tinger?

trenger en logo---> du får min vt server(ikke den beste pingen da..50-100)

8149821[/snapback]

,.,.,..,...ta en titt på http://195.204.237.91/soppel///visits.txt

bra ip liste!

Lenke til kommentar

Gratulerer. Du har nå postet tre totalt ubrukelige og unødvendige poster etter hverandre i løpet av 20 minutter.

Jeg anbefaler (andre anbefalingen fra meg i dag) deg å prøve ut denne knappen: p_edit.gif

Det samme gjelder egentlig deg også, effortfilm :)

Og når det gjelder nettsiden din, har jeg allerede sagt min menig. Men jeg kan legge til følgende ord: Start på nytt.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler (andre anbefalingen fra meg i dag)

du burde kanskje tenke på å bruke denne p_edit.gif selv..

for ifølge klokka så ble det der din første anbefalning den dagen(i dag)

det er min andre anbefalning i dag.. den første var att du ikke skulle være kjekk i pelsen..

Endret av effortfilm
Lenke til kommentar
ikke bli kjekk i pelsen runar.. :nei:

8152572[/snapback]

Jeg er langt fra "kjekk i pelsen". Og det virker som du ikke skjønte hva jeg mente med rediger-knappen, eller tar jeg feil?

Anyways, vi går offtopic nå, så jeg skal la være å kommentere den andre posten din.

Lenke til kommentar

Javel.

1) Hvordan kan setningen "en av de styggeste han kunne finne" gjøre meg "kjekk i pelsen"? Bakgrunnen han brukte var jo ærlig talt ikke fin å se på.

2) Jeg foreslo at dere skulle bruke redigerings-knappen i stedet for å lage en 2-3 poster med kun et par minutters mellomrom. Det kalles SPAM, hvis du ikke visste det.

3) Hvis du skal kommentere at jeg ikke kom med to forslag på en dag (36 minutter etter midnatt den andre dagen), så vær så god. Jeg skal ikke ta fra deg den gleden.

4) Å kalle meg "kjekk i pelsen", og å si at jeg ikke skulle være "kjekk i pelsen" er langt fra en anbefaling. Det å poste linker samt foreslå hva trådstarter gjør videre, dét er en anbefaling.

5) Jeg sa aldri det var noe feil med innlegget ditt.

Fornøyd? Hvis du vil fortsette diskusjonen, send en PM eller start en egen tråd.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...