Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kem skal eg velge? Eg er skikkelig usikker!


Anbefalte innlegg

Heisann eg er ein gutt på 15år, og har litt problemer med kjærlighetslivet.

 

Eg har likte ei på skulen min som e 2 år mindre ein meg no i sikkert 1 år. og ho har liksom ikkje gitt so masse info om at ho liker meg, men i går so blei eg i lag med ei i nabo kommunen, og ho er 1 år mindre ein meg og eg har kjent ho i 2måna eller noko sånt.

 

Etter at eg fekk meg dame har ho eg har likt i 1 år blitt lei seg, og vi har snakka masse på sms om at ho likte meg noko jæv** og at ho synest det skulle vert oss to og ikkje meg og ho eg er i lag med.

 

Eg viste ikkje at ho som er 2 år mindre ein meg likte meg så jækli. eg va drømme mannen henna o.s.v, og ho ville kysse meg for ei stund sia, den kvelden ville eg og gjere det, men eg var for feig..

 

Ka skal eg gjere, Kun seriøse svar,

 

p.s: eg skreiv kansje litt utydelig, men bare å spørre vist det er noko...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bare tenke ut selv hvem du liker best. vil bare minne om at det som 15/16åring er jævelig dålig for ryktet ditt å være sammen med en som er så mye mindre!

Henger fortsatt på meg at for 1år siden var jeg sammen med lillesøstra til god venninne av meg. (2år mindre enn meg)

Følg hjertet ditt, men hvis du skal "bytte" jente så gjør det før den andre blir sinnsykt glad i deg!

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med å ha yngre kjærester. Har det selv, hun er to år yngre (nå jeg er 18år og hun snart 16).

 

Hva du skal gjøre? Det er det du som må finne ut av. Hva vil du? Hvem liker du best av de? Hvem har du mest til felles med, og kan få det fint sammen med?

 

Tenk deg om!

Lenke til kommentar

anime258.jpg

Mudkipz! Jeg velger deg.

Hva faen? Hvordan går det ann å spørre om hvilken jente du skal velge?

Skjerp deg. Nå har du blitt sammenmed en jente, skal du liksom dumpe henne fordi en annen vil bli sammen med deg? - Om hun har likt deg så lenge skulle hun ha vist det tydeligere, nå har toget gått.

Makan til fjortisdrama.

Lenke til kommentar

Det er bare dumt å dumpe hunn du har blitt i lag med no, bare på grunn av at den du likte liker deg.... for nå har du jo gjitt opp på hun...

og da er det egentli ikke so mye å gjøre.. enn å fortsatt vere i lag med hun du er i lag med nå....

det er vertfall min mening....

Lenke til kommentar
Det er Mudkip, ikke Mudkipz. Kan du ikke noe pokemon eller? Doh.

 

Du gjør ingenting med det. "Ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg. Gi blaffen i bekymringer og strev" *begynner å synge*

8140711[/snapback]

 

Pokermon driter jeg i, men at du er glad i å slappe av syns jeg er bra.

syns faktisk alle venninnene mine stresser altfor mye og har ikke tid til de viktige tingene. (som meg :p ) mens jeg sitter her å tar livet heeeelt med ro. tar det som det kommer og gidder ikke engang legge meg om kvelden :p

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Å dumpe ei som du er sammen med fordi noen andre har vist interesse?

Ikke det lureste du gjør imo da. Du skriver intet om dine følelser ovenfor hun jenta som nå plutselig kom å pratet med deg, har du noen følelser for henne?

8142106[/snapback]

 

Ja eg har faktisk ganske sterke følelser for ho

Lenke til kommentar
anime258.jpg

Mudkipz! Jeg velger deg.

Hva faen? Hvordan går det ann å spørre om hvilken jente du skal velge?

Skjerp deg. Nå har du blitt sammenmed en jente, skal du liksom dumpe henne fordi en annen vil bli sammen med deg? - Om hun har likt deg så lenge skulle hun ha vist det tydeligere, nå har toget gått.

Makan til fjortisdrama.

8135455[/snapback]

 

Det er det alle seie :) oki toget har gått, men kommer sikkert igjen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...