stinger82 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har en hdd på 250gb som er delt i to partisjoner, en til system på 20gb og resten til film, musikk etc etc, Nå skulle jeg gjerne hatt den på 20gb litt større, er det mulig og "overføre" litt fra den andre partisjonen til system partisjonen min uten å miste data? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvis du har Windows Vista, er en slik funksjon innebygget i operativsystemet. Dersom du kjører Windows XP må du bruke egen software til det, som f.eks. Partition Magic og lignende. Jeg har erfart at mange har hatt uflaks under slike operasjoner, og at de har tapt alt innhold på disken, fordi partisjonstabellene er blitt korrupte. Mange som har fått "resizet" disken smertefritt også, selvfølgelig, men ta backup av viktige filer før du prøver. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Har vista ultimate ja:-) Vet du hvor jeg finner funksjonen? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har vista ultimate ja:-) Vet du hvor jeg finner funksjonen? 8134986[/snapback] Under Diskbehandling, så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå