Vitamin Bjørn Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Et par spørsmål som ble feil da men men. Nintendo Fanboy: 29% Sony Fanboy: 23% Microsoft Fanboy: 35% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nintendo Fanboy: 23% Sony Fanboy: 52% Microsoft Fanboy: 42% This means you're: Not a fanboy Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nintendo Fanboy: 23% Sony Fanboy: 24% Microsoft Fanboy: 51% This means you're: Not a fanboy Ikke akkurat den beste testen jeg har sett, på mange av spørsmålene så fant jeg ikke et alternativ som passet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nintendo Fanboy: 25% Sony Fanboy: 16% Microsoft Fanboy: 51% This means you're: Not a fanboy Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nintendo Fanboy: 34% Sony Fanboy: 33% Microsoft Fanboy: 37% This means you're: Not a fanboy Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nintendo Fanboy: 37%Sony Fanboy: 60% Microsoft Fanboy: 8% This means you're: A Microsoft Hater What does it mean? You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates. Bombe 8132602[/snapback] Nintendo Fanboy: 65% Sony Fanboy: 39% Microsoft Fanboy: 14% This means you're: A Microsoft Hater What does it mean? You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates. hehe.. same here Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nintendo Fanboy: 16% Sony Fanboy: 37% Microsoft Fanboy: 14% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Nintendo Fanboy: 12% Sony Fanboy: 69% Microsoft Fanboy: 9% This means you're: Sony Fanboy. What does it mean? You love sony so much, based of two consoles and a handheld that is less than a year old. You need help. And that PS3 is gonna cost a LOT OF MONEY...a little FYI... Jeg trenger hvis hjelp.... Endret 11. mars 2007 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nintendo Fanboy: 42% Sony Fanboy: 55% Microsoft Fanboy: 7% This means you're: A Microsoft Hater What does it mean? You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates. Som forventet ja, har vel egentlig ikke SÅ mye i mot MS og Xbox, gidder bare ikke kjøpe den... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 51% Sony Fanboy: 43% Microsoft Fanboy: 34% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Egentlig litt overrasket over at jeg likte Sony så godt.. Men, de har vel overbevist meg med PS2.. Rart at MS kom såpass langt ned, siden jeg er veldig glad i min 360.. Var ikke alltid like fornøyd med svar alternativene i testen her.. så, er mulig det er noe derfor.. For, selv ville jeg gitt meg noe mer som: Nintendo: 42.5% Sony: 25% Microsoft:32.5 % Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 7% Sony Fanboy: 78% Microsoft Fanboy: 2% This means you're: Sony Fanboy. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 55% Sony Fanboy: 21% Microsoft Fanboy: 25% Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 61% Sony Fanboy: 40% Microsoft Fanboy: 31% This means you're: Nintendo #1 What does it mean? You are a gamer, since you like all the systems, but Nintendo is your weapon of choice. But you don't show disdain for any system. Bytt Sony med MS så stemmer det ganske bra. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nintendo Fanboy: 84% Sony Fanboy: 4% Microsoft Fanboy: 4% This means you're: Nintendo FanBoy What does it mean? Well you love Nintendo, no matter what. Good for you. You will blindely follow them, even if this next systems might mean make or break for the company. Kom ikke som noe bombe på meg akkurat Endret 12. mars 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 31% Sony Fanboy: 43% Microsoft Fanboy: 44% This means you're: Not a fanboy -------------------------------------------------------------------------------- What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 oida fikk dette jeg: Nintendo Fanboy: 39% Sony Fanboy: 22% Microsoft Fanboy: 58% This means you're: A Sony Hater hahaha :!: Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 54% Sony Fanboy: 48% Microsoft Fanboy: 34% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 47% Sony Fanboy: 21% Microsoft Fanboy: 39% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Om noen klarer å late som om de bryr seg om hva resultatet mitt ble: Nintendo Fanboy: 64% Sony Fanboy: 45% Microsoft Fanboy: 40% This means you're: Nintendo #1 Mildt sagt overraska. Jeg stoler selvsagt ikke mer på hva testen sier om meg selv, enn hva jeg selv mener. Det til tross hadde jeg ikke ventet å komme ut som fanboy. Tror kanskje resultatet hadde vært bedre om testen hadde vært litt oppdatert. Eksempelvis synes jeg 360-kontrollen er den beste akkurat nå (eller kanskje Wii sin, men den kommer litt på sidelinja), men siden det ikke var et alternativ, måtte jeg velge GameCube sin, som jeg mener var forrige generasjons beste kontroll. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nintendo Fanboy: 53% Sony Fanboy: 21% Microsoft Fanboy: 21% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå