eggnogg Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg leter og leter etter en adr jeg kan sende mail til, men de har jo så ubrukelig kundeservice-system på cdon! thumbdown.gif Noen som har den adressa? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du må nok bruke tilbakemeldingssida for å ta kontakt. Går veldig kjapt og greit det. http://www.cdon.com/main.phtml?nav=4182&na...subject=&child= Lenke til kommentar
eggnogg Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Du må nok bruke tilbakemeldingssida for å ta kontakt. Går veldig kjapt og greit det. Ok, det er det jeg gjorde til slutt. De gjør det vanskelig for seg selv, gitt. Men mobilen jeg vil ha er billigst hos dem, så da får de bare holde på.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ja, mulig det er litt tungvint, men eg har iallefall fått svar neste dag ved alle mine henvendelser, sånn sett er dei veldig greie å ha med å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå