hiddendiamond Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 noen som skal på konsert i morgen? (snoop-diddy) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Klart det. Gruer meg nesten litt til Jibbs, men får gi han en sjanse. Kurupt blir fett da. Og Snoop Lenke til kommentar
sh- Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Trodde Snoop Dog var en tegneserie figur før... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Klart det. Gruer meg nesten litt til Jibbs, men får gi han en sjanse. Kurupt blir fett da. Og Snoop 8132566[/snapback] Gruer deg? Tenk deg King Kong på det anlegget på spektrum. Skal vedde på at noen av publikum kommer til å drite på seg av bassen Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Yea det kan bli fett med han. Har liksom ikke hatt helt sansen for hn, men det kan jo bli kult. Nå skal jeg kjøpe blå bandana. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Og han kom jo ikke? Gleda meg nesten mer til å høre på King Kong på Spektrum sine høytalere enn Diddy ass Men Snoop var konge idag. Aldri vært så gira og dansevill som jeg var der, i edru tilstand Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Diddy er så fag, har folk til å bære fckings paraply over huet hans .. tulling.. primadonna SNoop er rååå ;D Endret 13. mars 2007 av NiccOz Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Den dansinga hans var ikke akkurat mye å skryte av Han fenga bra, men Snoop lagde mest show, hadde de feteste trackene og fikk meg til å bevege mye på meg. Creds Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Den dansinga hans var ikke akkurat mye å skryte av Han fenga bra, men Snoop lagde mest show, hadde de feteste trackene og fikk meg til å bevege mye på meg. Creds 8141863[/snapback] hehe, diddy er så aesj.. bare aesj.. liker ikke musikken hans ass.. eller han Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145983 Ranet billetter fra rap-fansen Ifølge politiet var det veldig mange slike tilfeller utenfor konsertarenaen mandag kveld. Etter at ranerne har fått hånd på billettene har de oppsøkt andre for å videreselge billettene. Deretter ranet ungdomsgjengene på nytt lommebøkene til de som var interessert i å kjøpe de stjålne svartebørsbillettene. I tillegg har det vært en god del tyverier av billetter til folk på vei inn i konsertarenaen. Folk har hatt billetten i hånda når de har blitt kroppsvisitert på vei inn, og da har folk på utsiden av gjerdet nappet til seg billettene og løpt fra stedet, forteller Solum. Jaja... så mange wannabe gangsters og innvandrerungdommer på ett sted... kan umulig gå bra. Særlig når politi og arrangør er totalt fraværende med sikkerhet før noe faktisk skjer. Var på Shakira konsert med dama dagen før, merkelig nok skjedde det overhodet ingenting der... :!: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jaja... så mange wannabe gangsters og innvandrerungdommer på ett sted... kan umulig gå bra. Særlig når politi og arrangør er totalt fraværende med sikkerhet før noe faktisk skjer. 8143857[/snapback] Det er ikke wannabe-gangstere, og det var politi over alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå