svenas Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skal bygge meg en HTPC, men har ingen erfaring med dette. Lurer derfor på om jeg kan koble satelitt tuneren inn på VIVO inngangen på skjermkortet, og om dette fungerer bra med Widows Media Center? Eller bør jeg kjøpe et TV kort? Hvis jeg bør kjøpe et TV kort vil jeg gjerne ha forslag på gode kort. Satelitt tuner: Force D-master 1189s Skjermkort: MSI GeForce 7950GT 512MB GDDR3, Silent, PCI-Express, 2xDVI-I/ViVo Oprativsystem: Microsoft Windows Vista Home Premium Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Skal bygge meg en HTPC, men har ingen erfaring med dette. Lurer derfor på om jeg kan koble satelitt tuneren inn på VIVO inngangen på skjermkortet, og om dette fungerer bra med Widows Media Center? Eller bør jeg kjøpe et TV kort?Hvis jeg bør kjøpe et TV kort vil jeg gjerne ha forslag på gode kort. Satelitt tuner: Force D-master 1189s Skjermkort: MSI GeForce 7950GT 512MB GDDR3, Silent, PCI-Express, 2xDVI-I/ViVo Oprativsystem: Microsoft Windows Vista Home Premium 8131789[/snapback] MCE har ikke støtte for å ta TV via VIVO inngang på skjermkort såvidt jeg vet. Hauppauge PVR150 er bra synes jeg (har det selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå