Gå til innhold

Fotokonkurransen 1. Runde 2 - Dimensjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[Gissan,19/03-2007 : 21:02]

Victory, ja.

Hehe, tviler på det, men er lov å håpe da!  :D

Man skal aldri si aldri :)

Men Førstkommende Fredag klokken 23.59 så stenger vi poll`n så får kanskje litt flere folk tid til å stemme.

Så får vi startet den neste ukes konkurranse på søndag den her uken.

Endret av IvanD40
Lenke til kommentar
[Gissan,19/03-2007 : 21:02]

Victory, ja.

Hehe, tviler på det, men er lov å håpe da!  :D

Man skal aldri si aldri :)

Lurer på hvopr lenge poll`n skal være åpen mon tro hmm, tenker vi holder den åpen til klokken 18.00 i morgen så får kanskje litt flere folk tid til å stemme.

8190716[/snapback]

Høres fint ut. :)

Jaja, er jo lov å håpe.. :D

Lenke til kommentar

Hmm... Grunnen til at vi sender bidragene til arrangør, er fordi fotograf skal være anonym frem til avstemming er avsluttet. Nå er jo ikke Gissan sitt bidrag anonymt på noen som helst måte, men jeg ser at det ikke står noe om dette i reglene, så vi får vel la det gå denne gangen. Men dette bør nok skrives inn i reglene til neste gang...

Personlig synes jeg at "Man blir liten..." er det bidraget som representerer temaet på best måte, derfor fikk det min stemme.

Lenke til kommentar
Hmm... Grunnen til at vi sender bidragene til arrangør, er fordi fotograf skal være anonym frem til avstemming er avsluttet. Nå er jo ikke Gissan sitt bidrag anonymt på noen som helst måte, men jeg ser at det ikke står noe om dette i reglene, så vi får vel la det gå denne gangen. Men dette bør nok skrives inn i reglene til neste gang...

Personlig synes jeg at "Man blir liten..." er det bidraget som representerer temaet på best måte, derfor fikk det min stemme.

8190869[/snapback]

Det tenkte jeg faktisk ikke så, selvom jeg leste reglene nøye noen ganger opp og ned.

Sorry, my mistake. :nei:

Lenke til kommentar

8190869[/snapback]

Det tenkte jeg faktisk ikke så, selvom jeg leste reglene nøye noen ganger opp og ned.

Sorry, my mistake. :nei:

8190903[/snapback]

Behøver ikke å beklage det, for det står IKKE i reglene pr dags dato, så det kunne jo ikke du vite. Men vi kan jo alle huske på det til en annen gang, og så får vi neste arrangør til å skrive dette inn i reglene. Imidlertid bør du legge merke til punkt nr 7...

Lenke til kommentar
[sentimental,19/03-2007 : 21:17]

Hmm.. sant det , vi får modifisere reglene litte granne sånn att folk bare omtaler bildene sånn generelt , å som forograf som du sa ovenfor.

Lenke til kommentar
Flotte bilder alle i hop!

Men er litt overasket over hvor få som er med i konkuranssene! Det er jo bare 3 denne gang, 4 sist. Det er for dårlig. Selv kunne jeg ikke være med fordi jeg hadde ingen bilder som passet.

8192063[/snapback]

Personlig håper jeg å kunne bli med etterhvert, selvom jeg har vært forhindret nå de to første rundene. Noe annet som imidlertid er minst like skuffende som antall bidrag, er antall stemmer! Det er jo nesten ingen som gidder å avgi stemmer lenger! Kanskje har det sammenheng med antall bidrag og kanskje kvaliteten på dem, men skal denne konkurransen ha noen framtid bør den vies større interesse...

Lenke til kommentar
Flotte bilder alle i hop!

Men er litt overasket over hvor få som er med i konkuranssene! Det er jo bare 3 denne gang, 4 sist. Det er for dårlig. Selv kunne jeg ikke være med fordi jeg hadde ingen bilder som passet.

8192063[/snapback]

Personlig håper jeg å kunne bli med etterhvert, selvom jeg har vært forhindret nå de to første rundene. Noe annet som imidlertid er minst like skuffende som antall bidrag, er antall stemmer! Det er jo nesten ingen som gidder å avgi stemmer lenger! Kanskje har det sammenheng med antall bidrag og kanskje kvaliteten på dem, men skal denne konkurransen ha noen framtid bør den vies større interesse...

8202724[/snapback]

Sant det syntes jeg var veldig dårlig , syntes folk ihvertfall kunne se å vote på bildene ihvertfall ,menmen det sier no litt...

Vi får se til søndagen hva tema blir i konkurransen så kanskje flere folk vil ha det litt morro å ut å leke med came`t å med "temaet" :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...