qwang Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Fikk en SMS fra 2245 i dag. Etter å søkt på NetCom sine sider, fant jeg ut at det var FoundIT AS som hadde sendt melding. Det som stod var: Nå kan du se hvor dine venner befinner seg med din mobil. Send FINNE (din vens mobilnr.) til 2245 for å invitere din venn. Så sender vi deg et kart som viser hvor din venn er. Noen som vet hvordan dette fungerer? Hvordan fungerer det med at de sender meg kart? Er bare litt nyskjerrig... Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 fikk samme sms, men tviler på at jeg "tar" sjangsen på denne tjenesten Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Trykk her så får du svar Lenke til kommentar
Beining Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bruker selv denne tjenesten og må si den fungerer veldig bra. Er veldig fint om jeg lurer på hvor venner osv... er. Virker også som et seriøst firma som står bak Lenke til kommentar
punkdgirl_16 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fra 2245 tok de 60 kroner fra kontantkortet uten at en hadde noen relasjoner til denne siden. Bare ved å trykke opp sms meldingen tok de penger, rett og slett stjal. Jeg vet ikke hvor jeg skal klage? noen som vet for å få tilbake penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå