guttorm Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Dette er en mulig feilpost, men viste ikke helt hvor den hørte hjemme. På fredag kjøpte jeg Lotr på DVD(atter en konge). Dette var en limited extended edition hvor hver av det 3 filmene selges separat, men er altså et "sett". Selve filmen er på en dvd som er brent på begge sider, altså side A og B. Det merkelige er, når jeg hadde sett side A, altså part one, snudde jeg den og skulle se resten. Da var det jammen meg side A part one der også, selv om det tydelig sto B på dvd en. Så det viser seg at jeg har fått en Atter en konge versjon med bare halve filmen, har noen av dere vert ute for dette på denne serien? Jeg har testet dvd en både i dvd spilleren og på pc`en for å være sikker. Forøvrig kjøpt hos elkjip, blir nok en tur dit i morgen Forøvrig utrolig surt og måtte gi seg halveis i filmen Edit: Fant ivertfall kviteringen, låg i en pose som under normale omstendigheter hadde vert kastet . Pleier å ta vare på kviterigene på alt jeg handler, forventet bare at en helt ny dvd var i orden liksom. Endret 11. mars 2007 av guttorm Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hehe.. Er nok en feil fra filmselskapets side detta. Tar alltid vare på kvitteringen på dvder helt til jeg har sjekket alt på dvden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå