turbo_fever Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg lurer på om det er noen som vet om det er noen typer 754 hovedkort som tar amd's mobile athlon 64 cpu'r?? Noen som er mulig å få ti idag? Har ett gammelt asus k8v se delux, men støtter ikke 754 amd mobile cpu.. Håper noen vet om ett som gjør det Endret 11. mars 2007 av turbo_fever Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg lurer på om det er noen som vet om det er noen typer 754 hovedkort som tar amd's mobile athlon 64 cpu'r?? Noen som er mulig å få ti idag?Har ett gammelt asus k8v se delux, men støtter ikke 754 amd mobile cpu.. Håper noen vet om ett som gjør det 8131467[/snapback] ecs/elitegroup sine nforce-4 tar turion cpu'ene Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Sikker disse hovedkortene tar amd "mobile" athlon 64 cpu?? Må bare spørre for og være 100% sikker.. Ser ikke det står på sidene over hovedkorta da.. Har en mobile athlon 4000+ jeg kunne tenkt og brukt.. Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 MSI K8N Neo3 tar Turion om det var det du mente, ellers det samme med Epox og Asrock sine Socket 754 SLI kort (sistnevnte bruker ULi brikkesett men skal ta og tar Turion den også) Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har ikke peiling på dette vettu Det er vel egentlig en bærbar cpu men mulig og bruke i stasjonær. Tenkte jeg skulle prøve det om jeg fannt hovedkort.. Får sjekke litt på disse nevnte.. takker Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Men disse hovedkortene har vel pci-e alle sammen vel?? Da må det jo byttest til ett annet skjermkort også Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Alle 754 kort som støtter Stepping E prosessorer skal også støtte Turion. Men det hender at spenningen bør skrus manuelt ned i BIOS for å komme lavt nok. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Her er en link ti amd cpu'ene.. Det er ikke disse turion cpu'ene jeg har,, tror jeg. Er det ikke m eller mt som er forkortelse på dem?? Jeg regner med att det er den nederste cpu'en jeg har tilgjenngeli.. Har fått ti nytt hovedkort som jeg tenkte å prøve den på, så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå