Black Star Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 For ordens skyld; Svarer verken som moderator eller butikkselger når jeg skriver innlegg her inne som ikke har en moderatoravgjørelse i seg Jeg er en vanlig person på lik linje med alle her inne, og kunne ikke vi moderatorer vært det, hadde det ikke vært moderatorer her. Og det er heller ikke ment som kritikk rettet kun mot Fotovideo, men har brukt Fotovideo som et eksempel på hva som muligens foregår i bransjen bare man er stor og sterk nok. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) For ordens skyld; Svarer verken som moderator eller butikkselger når jeg skriver innlegg her inne som ikke har en moderatoravgjørelse i seg Jeg er en vanlig person på lik linje med alle her inne, og kunne ikke vi moderatorer vært det, hadde det ikke vært moderatorer her. Og det er heller ikke ment som kritikk rettet kun mot Fotovideo, men har brukt Fotovideo som et eksempel på hva som muligens foregår i bransjen bare man er stor og sterk nok. 8146162[/snapback] Jeg er klar over begge deler Afseth. Jobben du gjør både som moderator, og som deltaker blir verdsatt, du er en ressursperson :-) Dette betyr at du har hele tre ulike roller. Noe som ikke er lett å håndtere når man blir heit. Jeg vet positivt at jeg selv hadde kommet til å rote meg utpå mange ganger, om jeg var i dine sko ;-) Ellers så beklager jeg at jeg nå går ut av rolla mi som bruker, og begynner å leke moderator. Det blir og litt feil på en måte. Jeg tror det er like greit at vi legger dette temaet død. Du skjønner hva jeg mener, og jeg forstår deg utmerket. For ordens skyld: Jeg er ikke ute etter å undergrave autoriteten din. Den anerkjenner jeg fullt ut, og den er nødvendig for rolla. Mvh Tim Typo Endret 13. mars 2007 av fototim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå