Complexity Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dette kan da skje med de fleste psu'er, og kalles vel som oftest feilproduksjon? Veldi kjipt at dette skjedde og håper du får ny pc, men vi vil se bilder Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ja det kan skje... men man tror aldri at det skjer men en selv Ber om forståelse for at jeg ikke legger ut bilder på nåværende tidspunkt, det er ikke det som er høyest på listen akkurat nå... er på jobb nå.. og hjemme har jeg et gammelt vrak som må duge inntil videre Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du kan jo ta en telefon til brannstasjonen eventuelt og høre om de har tid til å ta en titt på maskinen om du tar den med ned. Dermed kan de ganske sikkert fastslå brannårsaken - dersom du ikke har funnet ut av dette selv vel og merke. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Takk takk. Men jeg har snakket med komplett, de skal få pc´en i retur, så får vi se hva som skjer. De var ganske sjokkerte selv over det som hadde skjedd. Var vel ganske enige om at det sansynligvis var PSU´en som var skyld i dette... Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Var det en Qtec-psu ? 8133207[/snapback] Skulle nett til å si det samme... 8133209[/snapback] Haha :!: Det var det første jeg tenkte når jeg så tråden Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjiipt ass.. Har selv en pc som står på 24/7 på rommet jeg sover i er ikke sikkert den skal stå her mere nå etter jeg leste dette har en hiper psu.. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Det hørtes ikke helt stabilt ut nei Jeg har også Hiper PSU Satser på at det er feilproduksjon og ikke reduserte sikkerhetsfunksjoner.. EDIT: Nå står PC'en på kontoret og ikke her hjemme hvor jeg bare bruker en powerbook da, blir ikke jeg som tar fyr heldigvis Endret 12. mars 2007 av stormx Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Uff. Dette var skummelt! Jeg som har hatt to hjemmelagde tre-kabinetter. I tillegg til å modde PSUene til det ugjenkjennelige.. :\ Lenke til kommentar
friskies Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 ja trekabinetter er vel ikke så lurt, heller ikke dårlige strømforsyninger og disse inverterne som brukes til katoder som av og til tar fyr. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har Hiper strømforsyning, bestilte ny MIST igår, stoler ikke på den lengre... har en kompis som også hadde Hiper, den gikk føyka den og.. Lenke til kommentar
Berglii Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Huff.. skummelt tema her. Har muligens samme PSU, såfall samme merke. Slo meg litt akkurat det der. Det er feil med min og! men det er bare at den er ustabil, må sende inn hele maskinen selv :/ Hiper (Y) Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Hadde takstmann på besøk i går. Han tok masse bilder av pc´en osv.. Alle hvitevarene og brunevarene skal hentes for å bli renset og testet, pc´en skal sendes til komplett. Håper at det blir en ordning på dette. Jeg vet iverfall at det ikke blir hiper psu neste gang Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nå blei jeg litt skremt her - siden jeg har samme strømforsyninga selv :/ Nei, jeg tar et hint og begynner å slå av maskinen når jeg ikke er "tilstede" Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hadde takstmann på besøk i går. Han tok masse bilder av pc´en osv.. Alle hvitevarene og brunevarene skal hentes for å bli renset og testet, pc´en skal sendes til komplett. Håper at det blir en ordning på dette. Jeg vet iverfall at det ikke blir hiper psu neste gang 8150636[/snapback] Huff! Føler virkelig med deg og håper alt ordner seg. Bra at det ikke gikk verre enn det gjorde. Utrolig hvor mye pes det blir når elektriske artikler blir defekte... *Tronaldo* Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Meget synd det der! Siden det bare var en pc og ingen liv gikk tapt tar jeg meg friheten! Du vet du er nert når du sier: "Pc´en brant opp..og nesten huset." Jeg hadde sakt Huset brant nesten opp pga pcen! :!: Endret 14. mars 2007 av RockFord_ Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for medfølelsen fra alle sammen Det var jammen fint at det gikk så "bra" som det gjorde, nå håper jeg bare at resten ordner seg også...altså ny pc... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Meget synd det der! Siden det bare var en pc og ingen liv gikk tapt tar jeg meg friheten! Du vet du er nert når du sier: "Pc´en brant opp..og nesten huset." Jeg hadde sakt Huset brant nesten opp pga pcen! :!: 8150692[/snapback] He he... ja det er vel sant.. kunne vel formulert meg litt annerledes. Men men, helt nerd er jeg da ikke Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hadde du ikke på sånn varme beskytelse? altså at når cpuen blir så og så varm kutter strømmen ? Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det samme gjelder TV og andre ting som står på standby. Men spesielt tv siden disse ofte har mange hybel kaniner. Utrolig mange som aldri skrur tv'en sin av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå