Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc´en brant opp..og nesten huset.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!: Ja amd er bra... håper bare at de kommer med noen skikkelige "tallknusere" som kan konkurrere med intel :)

 

Jeg er forresten utrolig fornøyd med hvordan komplett valgte å rydde opp i denne saken på. De kunne valgt å være vanskelige, men de valgte somsagt en veldig ryddig og kundevennlig vei :D all honør til dem. Jeg kommer fortsatt til å anbefale dem til mine venner og kjente.

 

Er nesten ferdig med oppgjøret fra vesta også, bare noe småplukk igjen. Og tv´en får jeg tilbake neste uke :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sånn for å bringe denne tråden tilbake til liv... Min Raidmax 630w-er (ser ut som Hiper 580w, og har EKSAKT samme spesifikasjoner) drepte et HK i går under et vellykket selvmordsforsøk.

 

De der greiene er noe forbannet drit! ALDRi mer Raidmax eller Hiper på meg, hvertfall. :realmad:

 

Vi som skulle ha sånn fiiin OC-session og greier. Dessverre måtte vi bruke et HK med ræv IDE-kontroller, som slår seg vrang hele tiden. Superpi 1m på 3150 med 1,35v - og ustabilt minne - så ville ikke IDE-skiten funke. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!

Lenke til kommentar
Bump bump bump.. har ikke denne tråden utspilt sin rolle for lengst?

8440047[/snapback]

 

Vel, er en del som har klagd på Hiper-PSUene sine her, så hvis noen som leter etter en ny PSU ser denne tråden kan de kanskje få noen ideer om hva man skal holde seg borte fra, MULIGENS.

8440084[/snapback]

Vell, feilproduksjon kan skje selv den beste.

 

Her i huset har vi hiper psu på alle 4 pcene, og jeg har flere kompiser som har hiper psuer, har ikke hørt noenslags negativ erfaring enda.

Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp over den tråden her nå, og jeg er egentlig ikke overrasket over at du hadde en hiper PSU. Jeg har ikke lest igjennom hele tråden her, men på mange forum har de laget egne tråder med lange lister over brukere som har fått sine Hiper PSUer sprengt og hvor mange :!: . Er personer der som har fått opptil 3 stk. som "sprenger"...

Lenke til kommentar

Det verste med dette her er vel egentlig ikke hva som kunne, burde, kanskje, om, hvis og men, ha skjedd, men det at de hadde et enormt sotnedslag. Det er noe dritt, vi hadde det samme i fjor høst etter at skorsteinsfeieren var på besøk og det var noe kødd med en list i peisen. Sot over hele huset, forsikringsselskap innblandet og vaskehjelp til å vaske ned hele huset. Det ordner seg, men det er noe dritt når det først står på, og så er det vel en egenandel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...