Espenh88 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Formaterte hardisken her om dagen, så klarte jeg og fjerne partisjon på enn annen disk samtidig, og det er tilfeldigvis den disken jeg har ALT av musikk osv.. på så er det mulig og partisjonere hardisken på nytt på en måte uten å miste det som er på den, eller noe sånt ?? eller er alt tapt :/ Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 dette er ingen problem viss du ikkje har laga ny partisjon der du sletta og lagt data på den. det finst ei rekke vertktøy som kan gjenopprette partisjonar, men du må ha en anna harddisk med like mykje upartisjonert plass. acronis disk director er et program. det er ikkje gratis, men fungerar jævlig bra. det er prøveversjon tilgjengelig, om den kan gjenopprette partisjonar er eg ikkje sikkert på, er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg kan varmt anbefale GetDataBack, men som presisert tidligere, må du ha en annen harddisk med plass til å overføre filene dine på. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 TestDisk er mye enklere å bruke når det bare er partisjon som er slettet. http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå