nextri Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har Win XP Pro og NTFS filsystem og lurer på hvordan jeg skal få det tilbake til FAT32 og Win2k. Er lei av alt tullet med XP. USB portene er føkket! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Windows 2000 støtter NTFS d oxo. Ellers bør du bruke f.eks. Partition Magic for å konvertere fra NTFS til FAT32. Mulig d ikke vil funke uten å formatere først, fordi NTDS lagrer mye mer i filtabellen enn FAT32. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Kjør fdisk.. Fjern partisjonene, lag de på nytt og viips er det FAT32 igjen.. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 hvordan får jeg kjørt fdisk? Har ingen disketter, hvis det har noe å si Lenke til kommentar
j_j Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 00:57, skrev nextri:hvordan får jeg kjørt fdisk?Har ingen disketter, hvis det har noe å si Det du trenger en WIN98 oppstartsdiskett til å boote med, men jeg har et bedre forslag. Lag oppstartdisketter med PartitionMagic hvis du har det. Da for du opp menyen akkuratt som i windows. Da er det bare og fjerne, lage og formatere partisjoner som du vill. En annen tips er ta en image av partisjonen(ene) etter du har installert Windows og drivere. Du sparer mye tid senere, å gjenopprette et image tar ca 20 min. men det forutsetter at du har de samma hardwaren i maskinen. Jeg bruker Norten Ghost, veldig bra program. jj Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Kan jo bruke partisjons/formaterings funksjonen på XP-cden, herfra er det fullt mulig å formatere til fat32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå