Gå til innhold

Anskaffelse av wii points, hvordan?

Thor.

Anbefalte innlegg

Ok, jeg vet at det går an og kjøpe wii poeng med kort og kontant, bare et problem med begge delene.. Jeg er ikke fylt 18 så jeg har ikke et bankkort som kan brukes for å kjøpe wii poeng. Jeg har ingen butikker som jeg kan dra til sann helt uten vidre som har ladekort for wii poeng. Hvilke andre måter kan jeg skaffe meg wii poeng så jeg kan kjøpe virtual console spill på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mamma eller Pappa`?  :)

8130942[/snapback]

Det er jo de jeg har brukt så langt.. Men de har jo satt sine grenser. Jeg leste om gratis wii poeng via http://www.nintendo-europe.com men jeg forstod ikke alt det som stod. eller, jeg finner ikke noe produkt som gjør at jeg kan overføre wii-poeng

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Simply go to the Nintendo Europe Website and register as a Nintendo Club member. It costs nothing and all you need is an email address to register. The idea of the club is to give members previews and all sorts of Nintendo related news and freebies, However, another benefit of being a member is the Star reward system, just by registering you will be awarded approx 200 stars you can spend these stars in the star catalogue and buy things such as wallpapers, games, ringtones etc.

The good news for all Wii owners is that you will soon be able to exchange your stars for Wii points and buy your retro games and other Wii software. So become a member now to start collecting stars the more you collect the more free Wii points you will be able get. So you get 200 stars for registering. To top up your stars visit the site every day and every day you will get 5 more stars. When you buy Nintendo products such as a console, controller or game you may get a scratch card inside with a pin no. Enter the pin onto the site and you will be awarded more stars. Its easy to get a large amount of stars quite quickly. then just sit back and wait for Nintendo to add Wii points to the star catalogue.

Lenke til kommentar

du må vente til de legger inn wii points i katalogen så du kan bruker stjernene dine til wiipoints. du får 5 stjerner hver dag du besøker siden. og i hvert spill ligger den en pin kode som du skraper og legger inn på en viss side så får du flere stjerner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...