Mirror Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har selv Icemat 2nd edition, Corepad Magna, Qpad XT-R og fUnc surface 1030. Jeg støtter opp anbefalingen av Qpad XT-R og vil i samme slengen anbefale deg corepad magna, blir som en stor og forbedret versjon av icemat 2nd edition. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har dere harde musematter bare fordi det er "kult" eller er det fordi dere syntes det er bedere enn tøy matte? Ser bare ulemper med å ha hard matte. 8137976[/snapback] Jeg elsker at musematte er hard, musa glir, mener jeg, mye lettere over enn ved tøymatte. 8138235[/snapback] Det trodde jeg og, helt til jeg prøvde en Steelpad 5L. Den er veldig hard og glatt til å være en tekstilmatte. Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Skal bestille på komplett så da står met mellom Steelpad S&S, 5L og Icemat 2. Edition? Hvilken av mattene har lavest friksjon? Og hvor holdbare er de( Hvor lenge varer de før de er utslitte)? Takker fo all hjelpa jeg har fått Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Icemat har hvertfall samme holdbarthet så lenge den overlever , de mattene fra steelseries kan vel bli slitt etter mye bruk antar jeg Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Icemat har hvertfall samme holdbarthet så lenge den overlever , de mattene fra steelseries kan vel bli slitt etter mye bruk antar jeg 8145997[/snapback] en icemat holder i massevis. og er styggod. Med mindre du er en sint gamer da Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg opplever glassmatter som kalde, ubehagelig harde, litt trå og ikke minst støyer de og eter skates. S&S har for grovt mønster, så den føles som en rasp under musa di (i hvertfall om du før har brukt den fine siden på en fUnc). Musmattene med minst friksjon som er å oppdrive vil jeg si, er enten nye fUnc F10(tilsvarer den fine siden på ganle 1030, men større) eller Razer eXactmat i alu og teflon. Bruker du litt fUnc superglide eller lignende på en av dem har du tilnærmet null friksjon... Endret 13. mars 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Icemat..! er det noe valg? musen er bambi på isen..! høy presisjon.. glir som .. p.s. IKKE kjøp hvit! den funker ikke med lasermuser!! går rett igjennom! Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har dere harde musematter bare fordi det er "kult" eller er det fordi dere syntes det er bedere enn tøy matte? Ser bare ulemper med å ha hard matte. 8137976[/snapback] tøymatter beveger seg eller "vrir seg" .. så musa leser litt etter handa egentlig har passertden plassen..min og manges erfaring.! og bra valg tu30r6! icemat 2nd edition hvite blir ikke laget til neste versjon ! den skal nok hete det samme men den blir mer grafisk, da med fler bilder å sånn..! og IKKE i hvit!! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 tøymatter beveger seg eller "vrir seg" .. så musa leser litt etter handa egentlig har passertden plassen..min og manges erfaring.! 8197485[/snapback] Nå er det ikke alle som bruker en Jensen-madrass som musmatte heller da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå