Gå til innhold

Ny Hard Musematte

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om noen kunne anbefale meg en god musematte, men den må vere hard.

Har sett litt rundt etter noen matter i metal men jeg finner ingen butikker som selger noen. Har forresten ei Logitech G5 mus.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg lurte på om noen kunne anbefale meg en god musematte, men den må vere hard.

Har sett litt rundt etter noen matter i metal men jeg finner ingen butikker som selger noen. Har forresten ei Logitech G5 mus.

Takker for alle svar

8130753[/snapback]

Bruker icemat 2.0 med stor glede. Faktisk bruker jeg G5 også...

Lenke til kommentar
Jeg er også fornøyd med icemat, eneste minuset er at den kan knuse under transport. ;)

8130810[/snapback]

helt enig, bare pass på å ikke ha den liggendes såvidt under tastaturet mens du er full, og irritert på tastaturet ;)

Det minte meg på at jeg må avbestille den nye icmat-en, og bestille en svart, og ikke kvit ;)

Lenke til kommentar
Hadde eg vore deg hadde eg kjøpt Steelpad 5L. Den er større og glattere enn S&S. :)

8131346[/snapback]

Jeg trodde det var ei myk matte jeg, men da har jeg vel tatt feil. Hvilken matte er den glatteste av forslagene da? Vil helst ha ei glatt matte(liten friksjon).

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg heller gått for steelpad enn icemat. Synes icemat er for tykk og for bråkete.

Dog, jeg har gått over til tøymatte etter mange ård med harde matter og er veldig fornøyd.

8136451[/snapback]

der er jeg imot deg :p

Jeg syntes icematen er akkurat passe tykk, og stygg god å bruke, imotsetning til steelpad som jeg syntes bråker :p

Lenke til kommentar
Har dere harde musematter bare fordi det er "kult" eller er det fordi dere syntes det er bedere enn tøy matte?

Ser bare ulemper med å ha hard matte.

8137976[/snapback]

Kult? Kva skulle poenget være med det? Musa glir mykje betre på ei hard matte enn den gjer på ei tøymatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...