And.rs Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei! Spiller mye multiplayer Geow for tiden med kamerater. Spiller på en widescreen og kunne da tenkt meg å få delt skjermen i to så vi ikke ser oppe og nede, men 2 stk "skjermer" ved siden av hverandre. Blir mye mer naturlig og bedre og se. Har lett etter dette i options, men finner lite. Syns dog det er litt rart da de burde ha lagt med mulighet for dette. Derfor spør jeg her, noen som vet? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du må gå i system konfigurasjon på xbox 360'en, under video og så må du sette tv til 4:3 istedet for widescreen 16:9. Da vil du få splittscreen vertikalt istedet for horisontalt. Det er såvidt jeg vet eneste måten å gjøre det på. Jeg har ikke testet det selv i Gears of War, men har testa i Halo2 og der funka det sånn. Jeg er forøvrig enig med deg, det blir litt vel smalt med horisontal splitt. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Ok, fungerer ikke hos meg da jeg kjører full oppløsning og ikke har mulighet for å sette den til 4:3. Rart de ikke tenker på dette, hadde gjort opplevelsen mye større for min del... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Skjønner ikke helt hva dere mener... Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Skjønner ikke helt hva dere mener... Noen som kan forklare? 8145920[/snapback] Han snakker om hvordan skjermen blir delt i 2player, i GoW blir bildet delt horisontalt, selv i 16:9. Vertikal deling hadde passet bedre, da skjermene ville blitt mer kvadratiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå