Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alarm: Asus a8n-sli premium

Anbefalte innlegg

[email protected]

Alarm: Asus a8n-sli premium

Hei no er det krise i heimen. Eg har en datamaskin med winxp pro og alle oppdateringer. For en par uker siden begynte det å vise seg ein feil, kvar gang eg slo av pcen heil fikk eg problemer med å starte opp i gjenn når eg skulle starte opp fikk eg alarm lyd lang pip og derreter etterfulgt av 2 korte pip. slo av og på nokre ganger og så retta det seg.Før eg fikk havari fikk eg problem med følgende, maskina starta opp som vanleg utan noko alarm lyd men rett før den var ferdig å laste inn vindows fikk eg følgande feilmeldig finner ikkje inn signal dvi. No derrimot rettar det seg ikkje kjem ikkje av flekken. Maskina begynner ikkje å telle opp ram engang heil svart. Har kobla ut alle hardware komponenter og begynt å sette dei inn i gjenn etter tur, det første eg kobla til var kontakta som står merka med atx12v etter eg kobla inn den fikk eg alarmen i gjenn ___ _ _ lyd. Dette før nokon av komponentane var satt inn gjenn. Har prøvd å resette bios som beskreve i boka. Men når eg startar opp etter eg har resett kjem same alarm i gjenn, rekk ikkje å kome til bios. Så det er nok mest mulig ein hardware feil, veit ikkje kva alarm signala betyr kan nokon hjelpe meg please!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...