nextri Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har 3 aparater som bruker USB port på PCen. Scanner, MX300 mus og mitt nye Mustec mini3. Sistnevnte har jeg ikke fått til å virke i det hele tatt. Den får strøm og er fult ladet, men maskinen finner ikke den. Musen virker med PS/2 overgang, men i usb utgangen virker den av og til, så plutselig stopper den å virke, og jeg må strte på nytt for å få den til. Ikke alltid den virker da heller. Scanneren har jeg også hatt problemer med. 2 av USB portene sitter på hovedkortet, og 2 i et kort på en pci utgang. Alle er like dårlig. Har windows XP Pro, uten SP1, AMD Thunderbird 1400 Noen som vet hva som skjer?? Er det OSet som tuller, eller er det dårlig kontakt? Virker lite sansynlig siden ikke alle protene står samme sted. Vil gjerne se hvordan bildene mine ser ut.. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 hva slags hovedkort er det? Lenke til kommentar
nextri Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Det er socket a hovedkort Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har du mange kort i maskinen? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 00:53, skrev nextri:Det er socket a hovedkort Jeg tenkte vel heller på hvem som har laget hovedkortet, og hva slags chipset det er osv.... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Vet faktisk ikke hvilken type det er. men har det noe å si, er det noen som er kjent for å ha tull med usb portene? Har ikke mange kort i maskinen. de vanlige, nettverkskort, skjermkort, isdnkort. PCen var oktober PC hos Komplett 2001 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 mustek minier har en lei tendens til å føkke systemet (særlig winXP). har hatt to stk. begge er nå returnert har mx300 koblet til usb og koblingen til mustek-kameraet "slo ut" musa mi er nå kvitt kameraet og alle porter funtgerer utmerket driverene til mustek er elendige for å si det mildt Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 01:14, skrev nextri: er det noen som er kjent for å ha tull med usb portene? Har bare hatt en del problemer med usb på msi k7t-266 kort :smile: Lenke til kommentar
nextri Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Har nå formatert hardisken, instalert fersk XP, og fortsatt er alt galt.. Blir så forbanna.... ARGH!!!! Musen blir funnet og virker... I tillegg står det 2 USB enheter uten navn. Så tok jeg Søk etter endringer i maskinvare, og vips.... musen gikk bananas, beveger litt på den og den hopper overalt, åpner programmer, lukker vinduer m.m. skitt i Helvette, satan svarte yrkeskvinne PC Lenke til kommentar
nextri Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 lol sensur.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå