edonis Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har vært å tittet litt rundt i noen gullsmeder, men synes det er så vanskelig å få noe oversiktlig prisbilde. Det jeg er på utkikk etter er noen slike: De må helst være litt større enn de de selger på Kappahl til 20kr, om det er til noe hjelp. Må være ekte perle, ellers er det ikke noe krav til hvilket materiale det andre skal være. Er bare at jeg ikke har ubegrenset med råd, så jeg lurer på hvor mye dette vil koste meg? Er det noe forskjell på type perler forresten? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Mistet nettop de elskede perlene mine som jeg har hatt et par år nå, så kjøpte noen på gullsmeden for 80kr. Diameteren er vel kanskje 1,5cm? Lenke til kommentar
edonis Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ikke mer? Har jo sett at enkelte koster godt over 1000kr... :S Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det er vel forskjell på om de er "ekte" eller ikke. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du kan få mega store og ikke fullt så store hos Glitter til ca. 15-30 kr. Kvaliteten er ikke så bra, men de er pene så lenge de holder Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 skulle ikke være så vanskelig å få tak i noen... Eller er du på jakt etter ekte store perler? Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Illusion har noen perler.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg kjøpte mine perleøredobber hos gullsmeden. De kosta ca. 100,- Er ikke ekte, seff. Men samtidig er det ikke det plastikk juggelet man finner på glitter ol butikker. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg kjøpte mine perleøredobber hos gullsmeden. De kosta ca. 100,-Er ikke ekte, seff. Men samtidig er det ikke det plastikk juggelet man finner på glitter ol butikker. 8424725[/snapback] Mina "perler" er fra Glitter. Funker de Men jeg har også noen ganske kostbare perler fra gullsmeden. Kommer ann på hvor og når perlene skal brukes, om jeg velger de dyre eller de billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå