12Anonym12 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Har nå gjort om hele tråden i stedenfor å lage en ny.. Jeg skal ha nytt kabinett nå og da vil jeg ha et lite. Så skal ha Micro ATX kabinett.. Så hvis noen har noen tips om hva jeg burde holde meg unna, hva jeg må tenke på, om noen har bra/dårlige erfaringer med forskjellige kabinett osv osv.. Har sett litt på dette her. Det ser jo fint ut. Men er det sølvfarga metall rundt hele? Og Dette her har jeg sett på. Men der er det jo ikke helt sikkert at Strømforsyninga passer. Mvh Espen. Endret 12. mars 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Shuttle er ikke bare et kabinett, men et kabinet med hovedkort og som regel PSU og koster en god del, de prisene er for noen oppgraderings greier om du leser teksten Ellers må du gå inn på kabinetter og ikke shuttle i prisguiden for i dem kan du selv sette inn HK (HovedKort) ! Edit: det er sånne her kabinetter du må se på .... Den fra ASUS tror jeg passer deg fint da den har det utsene, men de har dne bare på pixmania og da er det dyr frakt og de sender det fra Paris/Frankrike ! Endret 11. mars 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Da er tråden oppdatert =) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vel i det AOpen kabinettet passer alt inkl. vanlig ATX PSU, emn det er litt plastikk aktig om jeg husker rett (Er en test på det) Eller vile jeg nok anbefalt deg dette fra Silverstone og det ser mye bedre ut i sølv enn svart bare så du vet det her og her har du noen tester av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå