mclp- Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei, jeg fikk en melding i dag at man nå kan finne venner ved å sende Finn (tlfnr) til 2245.. Jeg skal ha meg reservert mot det utrolig idiotiske konseptet der. Det kommer til å bli misbrukt. Noen som vet hvilket firma som driver dette, eller eventuelt hvordan jeg kan reservere meg mot dette. Jeg ble bare kvalm og forbanna når jeg fikk den mld. Føler meg overvåket.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Dette er en tjeneste både Telenor og Netcom har hatt tilgjengelig i årevis via hjemmesidene dems. Dog ikke uten at motparten har godkjent det, og jeg tviler at de overnevnte heller får tilgang på slik info uten å få godkjennelse først. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kva får du vite av å gjere dette då? Postnummer, fylke? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) aha.. så jeg må godkjenne noe slik før noen kan spore meg? Zeph: Det står at man får opp et kart, som viser bilde hvor personen er, med navn på by/tettsted. Endret 11. mars 2007 av mclp- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 aha.. så jeg må godkjenne noe slik før noen kan spore meg? Korrekt. http://wap.mbuddy.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå