darkness| Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Da tror jeg vi har dratt spøken langt nok, Arthemax og Flaringo Vi setter en strek her, og holder oss on topic. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg vil tro at den viktigste effekten av et slikt kurs er økt selvtillit. Det er en stoooor gruppe jenter i dette landet som faktisk aldri kommer til å bli utsatt for voldektsforsøk. Av disse er antagelig mange redde for å bli voldtatt. Hvis et selvforsvarskurs kan gjøre slike jenter mindre redde har kurset bidratt til noe veldig positivt. Om det kan bidra til at jenter greier å sloss seg fri fra overfallsmenn er det bare en bonus i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article914922.ece Fin veiledning Jeg lærte et par triks der ja...selv om jeg er gutt (ikke det som er poenget sikkert) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hmm. Mange triks jeg kan bruke for å banke opp tilfeldige på byn der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå