aspic Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det dumpa ein email ned i innboksen min, eller rettare sagt i junk-innboksen min idag. Mailen var frå [email protected]. Det kom at eg visstnok har betalt 325$ ved å bruke PayPal. Det var tydlegvis kjøpt "14kt yellow and white gold necklace" Så kommer det noe sendingsinformasjon til en dude USA. Kva i heitaste er dette? Eg er under 18 år, har aldri hatt ein PayPal konto, og iallefall aldri kjøpt eit smykke over internett.. Lenger nede i mailen kjem det ein link: "If you haven't authorized this charge, click the link below to cancel the payment and get a full refund." Om dette er ein scam, så er dei vel ute etter at eg skal trykkje på den linken? Bør eg dette? Men mailen kjem jo frå paypal.com, så det er vel seriøse greier.. Nokon som har vore ute for noko liknande? =o Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hørte om dette på radio. Det er en scam i aller høyeste grad. De er ute etter at du går inn på linken slik at de kan tappe kontoen din for penger. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Oki, takkar for hurtig svar, mailen er no sletta.. Enda ein ting: Eg satt på bussen heim frå damo ikveld. Plutseleg ringer telefonen min. I andre enden er dei ei dame som seier eg har vunnet ei sydenreise for tre personar osv. Grunnen til at eg har vunne er fordi dei trekk folk utfrå bursdagen deira. Og ja, eg blir 18 i måro. Eg spurte kva det var i regi av, og ho sa berre det er ein organisasjon laga av nokon folk som vil gleda andre eller noko. Samtalen avslutta med: "Vil du ha billettane?" "Berre send du.." Eg veit det ikkje var "kødderinging", var iallefall ingen som lo i bakgrunnen eller noko.. Eg blei litt forvirra samtidig litt nyskjerrig, blir kjekt å sjå om det dumpar nokon billettar ned i postkassa dei nærmaste dagane.. Endret 11. mars 2007 av aspic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå