Gå til innhold

The aftermath: Treff i Oslo i mars pic verson

Skrollan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Haha, jeg ser ufattelig muggen ut på det andre bildet jeg er med på

8130850[/snapback]

Neida, synes det passer med ditt vanlige mugne jeg ... :ph34r:

Neste gang kommer petit moi, da kan vi ta oss en tur arm i arm oppover Jokkestreet, sånn passe "helt til stede i hue" :thumbup:

Lenke til kommentar
Neida, synes det passer med ditt vanlige mugne jeg ...  :ph34r: 

8131832[/snapback]

:cry:

Neste gang kommer petit moi, da kan vi ta oss en tur arm i arm oppover Jokkestreet, sånn passe "helt til stede i hue" :thumbup:

8131832[/snapback]

Det synes jeg vi skal gjøre, med en pils i hver hånd!

Lenke til kommentar

Tomat_ulf: Må du se så ekstremt skeptisk ut på hvert eneste bilde noen tar av deg? Du har samme blikk som den ene hunden min hadde. Alltid skeptisk av seg :p Men dere er så søte hele gjengen så, jeg får joine neste gang hvis jeg får tid :p

Lenke til kommentar
Tomat_ulf: Må du se så ekstremt skeptisk ut på hvert eneste bilde noen tar av deg? Du har samme blikk som den ene hunden min hadde. Alltid skeptisk av seg

med tanke på hvem han ble tatt bilde av er det kanskje ikke så rart han ser litt skeptisk ut...

;)

Lenke til kommentar
Tomat_ulf: Må du se så ekstremt skeptisk ut på hvert eneste bilde noen tar av deg? Du har samme blikk som den ene hunden min hadde. Alltid skeptisk av seg

med tanke på hvem han ble tatt bilde av er det kanskje ikke så rart han ser litt skeptisk ut...

;)

8132168[/snapback]

:wee: Godt poeng.

Lenke til kommentar

;)

8132168[/snapback]

:wee: Godt poeng.

8132807[/snapback]

hvem tok bildet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...