WheelMan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har et ASUS A8N32-SLI Deluxe med 7.1 surroundkort., og jeg spiller for det meste musikk. Har ikke noen problemer med lydkortet som enkelte andre har, men det jeg lurer på er om det går an og få musikk på alle høyttalerene, når jeg har satt opp i 5.1 (center, bak/front og sub)? For nå får jeg bare på fronthøyttalerene. Noen som vet om et program jeg kan laste ned, eller har en god løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 *bump * Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg regner med at du må endre noen innstillinger i lydavspillingsprogrammet ditt fra stereo til surround lyd. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kan jo evt. speile fronthøytalerne til bakhøytalerne? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 på et høytalersett jeg har kan jeg stille inn om jeg vil ha stereo (som kun går på høytalerne forran) eller 2x stereo (som er på høytalerne forran og surround-høytalerne bak). jeg regner med det er noe av de samme innstillingenfe for dette settet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 henger meg på her, da jeg lurer på det samme... finner ingen instillinger på pc-en jeg kan kåle med, men får bare lyd i venstre og høyre fronthøyttaler, når jeg spiller musikk... film har jeg ikke sjekket, men i spill så er det full dekning i alle høyttalere... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvis dere går inn på kontrollpaneler -> Lyder og lydenheter -> Volum -> Avansert (under Høytalerinstillinger) sjekk her at det er instilt for 5.1/7.1 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvis du har nyere lydkort fra creative, så kan du bruke SMSS 3D. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Jeg regner med at du må endre noen innstillinger i lydavspillingsprogrammet ditt fra stereo til surround lyd. 8404589[/snapback] Bruker for det meste Winamp, eller Screamer Radio. Screamer er ikke så avansert, men noen som vet hvor jeg finner disse instillingene i Winamp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå