Ozelot Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Handla meg nye kuler nettopp. Skal ned i kjelleren og teste de på 10 meter mot en del andre merker, så får vi se om 60 kroner for 200 kuler viser seg igjen på treffsikkerheten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hehe, prisen kunne vært verre, da jeg så bildet trodde jeg de kostet mye mer Hvilke kuler tester du de opp i mot? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 H&N field target trophy, Waltherfinale match og har noen og tjue med Kayoba kuler. Walther , Kayoba og disse kinesiske er alle flate på toppe, så er nok ikke de beste(selv om de gir pene rene hull). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Aha, fått testet noe eller? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Er det vits i å kjøpe en pistol med blowback? Det virker jo tøft, men det sløser vel bare med gassen? Dessuten så kommer det veldig mange fine Colt 1911 og Beretta 92 replikaer uten blowback. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 blowback er gøy men det sløser gass. Lenke til kommentar
simpl Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er det vits i å kjøpe en pistol med blowback? Det virker jo tøft, men det sløser vel bare med gassen? Dessuten så kommer det veldig mange fine Colt 1911 og Beretta 92 replikaer uten blowback.95% av blowback pistolene bruker 4,5mm stålkuler. Stålkuler får du ikke samme presisjon med som 'pellets'. Hvis du vil ha en replika luftpistol med best mulig presisjon kjøper du en av umarex sine med tønne magasiner. Blowback pistoler bruker noe mer gass/co2 men ikke så mye at det gjør noe.. Det er som sagt heller presisjon du ofrer. Men skal du bare skyte på brusbokser fra en 7-10meters avstand funker blowback pistolene greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har ingen problemer med å treffe en blink på 7-8cm i omkrets, på en 15-20 meter. Dette er en CZ-75 SP-07 Duty, med både blowback og rundkuler. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 95% av blowback pistolene bruker 4,5mm stålkuler. Stålkuler får du ikke samme presisjon med som 'pellets'. Hvis du vil ha en replika luftpistol med best mulig presisjon kjøper du en av umarex sine med tønne magasiner. Blowback pistoler bruker noe mer gass/co2 men ikke så mye at det gjør noe.. Det er som sagt heller presisjon du ofrer. Men skal du bare skyte på brusbokser fra en 7-10meters avstand funker blowback pistolene greit. http://www.nettsport.no/beretta-m92-fs-nikkel-p-292-c-216.aspx *sikle, sikle* Denne skyter ikke stålkuler, sant? Lenke til kommentar
simpl Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har ingen problemer med å treffe en blink på 7-8cm i omkrets, på en 15-20 meter. Dette er en CZ-75 SP-07 Duty, med både blowback og rundkuler.Har samma pistolen selv og ja, du treffer skiva men det blir ikke noe nøyaktighet. Lenke til kommentar
simpl Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 http://www.nettsport.no/beretta-m92-fs-nikkel-p-292-c-216.aspx *sikle, sikle* Denne skyter ikke stålkuler, sant? Dette er en av de beste replika pistolene som er på markedet om du ønsker presisjon. Har to av de selv (en sort og en nickel) og de er en fryd å skyte med. Pistolen bruker 4,5mm diabolo luftvåpen kuler, ikke rundkuler av stål. Den er forøvrig 200kr billigere her http://game-on.no/categories/pistoler-uten-blowback/sort-by/6 Eller så kan du kjøpe samme pistol med grepsplater av ekte tre for samme prisen som uten på nettsport. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 http://www.nettsport.no/beretta-m92-fs-nikkel-p-292-c-216.aspx *sikle, sikle* Denne skyter ikke stålkuler, sant? Den skyter pellets... hadde den samme i svart, var meget presis og god i hånden. kjøper du i svart istedenfor nikkel så er den betydelig billigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Har samma pistolen selv og ja, du treffer skiva men det blir ikke noe nøyaktighet. Er jo helt feil pistol, til slik presisjon. Det er jo plinget fra kulefangeren på 20m, som er tilfredsstillende Lenke til kommentar
larhog Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noen som har noe å si på Stoeger x20? (i camo version..?) x20 er tenkt å brukes til presisjonstrening på noen titallsmeter.. finnes det andre anbefalninger i samme prisleie? Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Er ikke mange med luffe her, serdet ut til... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Må få dratt ut geværet mitt snart.Kjøpte "rotteblink" i fjor som jeg bare har testa tre skudd på. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Ja da er det på høy tid. Jeg kjøpte plastrotter på europris. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Kjøpte en sånn som ramler ned når man treffer i "hjertet" og så drar man i et tau for å resette. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg hengte opp mine i en tråd, så snurrer de når jeg treffer. Har og laget meg et duelltre. Det er morro. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Noen som skyter litt for tiden? Eventuelt har noe nytt å fortelle om hva de har kjøpt osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå