Gå til innhold

Luftgevær og luftpistol-tråden!

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Kjøpte akkurat ett Industry Brand QB-20 på Jula til 500,- (Le alt dere vil, men det skal brukes til "lek" på hytta og jeg har ikke budget til allverdens.)

MEN, jeg har lagt merke til at "hullet" ut av løpet ikke er i senter. Hva betyr det for kule "stabiliteten"?

Og, jeg kjøpte også kulene (heter det det?) av samme produsent, men det var kanskje ikke så lurt.

luftvåpenet i bruk. (ikke min video, men samme våpen)

http://www.youtube.com/watch?v=C9pLOX3u1fY

Beklager om terminilogien min ikke er 100%, men dette er mitt første våpen.

Fredrik.

Lenke til kommentar

At hullet ikke er i senter trenger ikke å ha noe å si, så lenge det er helt rett fra der du putter kulene\blypottene og til enden av løpet.

Har en kinabørse som egentlig va bøyd litt nedover grunnet dårlig kvalitet(bøyd opp i senere tid) men som fungerer helt fint til det den er brukt til(10 meters plinking).

Industry brand er greit nok å plinke med, men prøv å test ut litt H&N Field Target eller andre merker. Det finnes ikke et merke kuler som er best i alle gevær, det er individuelt for hvert gevær :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Aha, er få jernsikter å få kjøpt, med mindre du går til forhandleren av rifla.

Ville ha kjøpt fiberoptisk.

Bruker de fortsatt AG3? Trodde de hadde fått HK416. Den kommer vel med noe fra aimpoint og 3x forstørrelse?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmm..jeg har ikke helt sansen for gevær som prøver å være en replika. Tenker at de bare ser kule ut, men treffer ikke en låvedør på 10 meter :)

Jeg har forresten også en Bam B-26. Veeldig fornøyd med finishen. Litt uvant med den beartrap-saken(knappen som du må trykke inn for å ta spennarmen tilbake) men det treffer bra til å være et 1500,- gevær :)

Lenke til kommentar

MTR77 er bare en TR77 med kulere design, og etter anmeldelser å dømme skal TR77 være et veldig godt våpen for prisen. Men naboene blir nok litt redde for "militær-design", så nå får jeg bare håpe at b-26 holder mål (fikk den i dag)! :)

Hvor langt klarer du forresten å treffe med din? Fikk øye på denne forleden, og til den prisen er det vel bare å kjøre på? :tease:http://dx.com/p/6-24...figurable-13012

Endret av Spitfire396
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...