DippyDawg Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er ikke akkurat nytt, men det er det nyeste... Er ikke den beste presisjon, men å ta ei krone på 20m er ikkeno problem. Og med Nitrostempel er det helt klart en stor forskjell på fjærgevær. Mye jevnere å spenne, mye stillere og ikkeno twang... Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Crosman Benjamin Train NP.. med CenterPoint 3-9X40 kikkert Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvordan liker du kikkerten? jeg skal kjøpe meg en kikkert med litt zoom, men ingen lokale har den centerpointen inne. Har en vanlig foxx 4x32 fra før. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Overraskende bra og skarp. Lenke til kommentar
Re_be Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Får prøve å "resirkulere" en gammel tråd Jeg lurte på hva slags modifiseringer dere har gjort på våpnene deres? Trenger ikke å være store greiene heller, sikter, lakk, osv?... Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober (endret) Forsøker å vekke en gammel tråd til livs igjen. Nylig begynt med luftpistolskyting 10m. Noen som kan anbefale et våpen for nybegynnere og hvilke butikker som kan anbefales? Lest mye bra om HammerliI AP20 Pro. Endret 31. oktober av 49neffets Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Har 7-8 Luftgevær arvet etter min kjære far samt 2-3 luftpistoler 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå