Anorshan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 jeg har kjjøpt en drit bra mobb! men det virker ikke å sende eller motta mms.. hva er problemet? jeg har massehvis av penger på kortet. jeg fikk sånn innstillinger av telenor. etter jeg hadde innstallert innstilnnenge. så virket det helle rikke jeg måtte legge det ut på denna tråden fordi det er her alle ser på og det er her jeg får fortest mulig svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvilken mobil da? Og om du ikke har prøvd det, så må du slå av og på telefonen etter at du har mottatt nye innstillinger på telefonen din for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 det er z170i, jeg har slått av og på! jeg har sendt innstillinger fra: www.sonyericsson.com tillogmed Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 hva sier jeg: det er : Z710i Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 1) Dette er feil forum. 2) Du skal bruke Rediger knappen i stedet for å lage nye poster. 3) Lykke til Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 jeg måtte legge det ut på denna tråden fordi det er her alle ser på og det er her jeg får fortest mulig svar 8130095[/snapback] Nei det måtte du ikke, post det i rett forum så vil du nok få hjelp, poster du feil sted blir det stengt Retningslinjene gjelder for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg