Gå til innhold

Warhawk, online 4 player splittscreen

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kult om du har stor skjerm. Straks værre om du sit med ein 32" :)

8135082[/snapback]

Sært. For fire-fem år siden var 32-tommere regnet som "GIGANTISKE", mens i 2007 er de små... Heldigvis har jeg en 40-tommer, så jeg er vel sikret "STOR" tv i et par år til. :p

Uansett:

Spillet så knallfett ut. Virket utrolig lett å hoppe inn og ut av, samt at kontrollene virket veldig brukervennlige (sikt og skyt...). Dette vil nok føre til litt bedre balanse blant nye og erfarne enn i f.eks. Battlefield 2. Litt synd de kutta ut singleplayern da.

Lenke til kommentar
Kult om du har stor skjerm. Straks værre om du sit med ein 32" :)

8135082[/snapback]

Uansett:

Spillet så knallfett ut. Virket utrolig lett å hoppe inn og ut av, samt at kontrollene virket veldig brukervennlige (sikt og skyt...). Dette vil nok føre til litt bedre balanse blant nye og erfarne enn i f.eks. Battlefield 2. Litt synd de kutta ut singleplayern da.

8135414[/snapback]

Den tror jeg du må utdype litt

Lenke til kommentar
fett! skal warhawk være kjøpe spill eller skal det være gratis å laste ned? :)

8135933[/snapback]

Demoen er gratis og laste ned, men spillet vil koste penger på PS Store. man får ikke kjøpt det i vanlige btikker :)

Endret av D-ViouS
Lenke til kommentar
fett! skal warhawk være kjøpe spill eller skal det være gratis å laste ned? :)

8135933[/snapback]

Demoen er gratis og laste ned, men spillet vil koste penger på PS Store. man får ikke kjøpt det i vanlige btikker :)

8136109[/snapback]

oki :) har lyst til å prøve dette! :D ser fett ut! sixaxsis is gonna show its powwa :p <3 må begynne å spare penger nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...