goliatmo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg viste ikke hvor jeg skulle legge denne, så hvis moderator kunne flytte tråden til et bedre sted hadde det gjort meg glad:) Jeg har holt på med html en stund og føler at det er på tide å ta det hele til et nytt nivå. Jeg skulle gjerne lært meg VB, men jeg har ikke penger til å betale og jeg er for noob til å skaffe det på ulovligvis. Tusen takk for hjelp, og beklager for at jeg feilposta... edit: leif Endret 11. mars 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei. Viss du har holdt på med HTML en stund kan det være lurt å teste ut PHP. Det er webprogrammering, bare til et annet nivå enn html Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Hei. Viss du har holdt på med HTML en stund kan det være lurt å teste ut PHP. Det er webprogrammering, bare til et annet nivå enn html 8130244[/snapback] jo, forsåvet.. men jeg er ganske lei web og har lyst til å begyne å lage programmer^^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hehe, det skjønner jeg. Da forseslår jeg at du ser den PM'en jeg sendte til deg. (Om du fikk den da) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Visual Basic Express er gratis. Dette er også C# og C++ med Visual Studio Express Selv vil jeg anbefale C# edit: PHP har lite med HTML i seg selv å gjøre, PHP er et programmeringsspråk, og HTML er et markup language. Endret 11. mars 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Pff, lite? Vet ikke med deg, men jeg har hvertfall alltid brukt PHP til å generere HTML-kode. Jeg synes PHP var fin vei fra HTML når det kom til hjemmesider. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Det er sant det, men php i seg selv har lite med HTML å gjøre, det at du kan HTML, gjør ikke at PHP blir så veldig mye lettere å lære. Endret 12. mars 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Spansk! Lol! Sorry! bare måtte.... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Visual Basic Express er gratis.Dette er også C# og C++ med Visual Studio Express Selv vil jeg anbefale C# edit: PHP har lite med HTML i seg selv å gjøre, PHP er et programmeringsspråk, og HTML er et markup language. 8131602[/snapback] Ser kjempe kult ut! skal ta en titt på det nå... EDIT: hadde glemt hvor mye kulere folk er i prgrammerings delen, mange kjipinger i OT og PRS^^ Endret 12. mars 2007 av goliatmo Lenke til kommentar
tZar Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvis det er VB.net du ønsker å programmere, så finner du mange tutorials på denne siden. Hva som er typisk lurt å begynne med er selvsagt ikke så enkelt gi en konkret anbefaling på. Å begynne med enkle "Hello World" eksempler for deretter å gå videre til å lage enkle kalkulatorer og Tekstbehandlere (Notepad) er en vei mange går for å lære de grunnleggende prinsippene med tanke på å behandle tall, tekststrenger og filer. Når dette er på plass er en naturlig vei videre å kanskje begynne å tenke på databaser, og hvordan bruke dette i et program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå