dot_ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 En tur ved sjøen, overskygget og kaldt: Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Fint motiv og en grei komposisjon, men fargene likte jeg ikke. Har du brukt split toning? Syns det mangler en del kontrast og skarphet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Enig med Autoxave; fint bilde og fin komposisjon, men fargene gir ikke akkurat inntrykk av at det var spesielt kaldt... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Om kaldt var målet, legg i det minste på en rask blåtone (evt svarthvitt?): Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Misvisende fra min side. Det var kaldt ute, men bildet skulle ikke fange kalde omgivelser. Takk for gode tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vel, jeg fikk egentlig en mer varm følelse over dette bildet Vart faktisk mye bedre etter de forandringene Juliess gjorde Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ville brukt curves på dette bildet for å øke kontrasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå