Laffe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kenpatchi er jo råå da;DD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kenpatchi er jo råå da;DD Jepp, har lenge hatt lyst å se hvordan det gikk med han etter den forrige kampen hans. Håper han har bankai! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gleder meg til neste chapter;D kenpatchi! "Do you think you gonna die here" ellerno;D Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 "what do you thing u're doing dying here?" ver det vel... ja blir spennende å se hva som skjer, selv om jeg ikke liker at SS plutselig ombestemmer seg og sender kapeiner til å redde ichigo og co.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hadde heller vært tøffere hvis det var vizardene som hadde kommet;D Har på følelsen at ivhertfall en kommer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hadde vært moro det ja, men er bedre at Kenpachi kom. Tror ikke vi får se så mye action neste chapter, blir vel til at Uruhara og Byakuya som kommer og redder Rukia eller noe sånt. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hvor langt har dere kommet i mangaen da??ser bare animen jeg og nå angrer jeg på at jeg gadd å lese her inne for nå må jeg begynne å lese mangaen for det høres drit spennende ut! AAAAARRRRRGGGHHHH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hvor langt har dere kommet i mangaen da??ser bare animen jeg og nå angrer jeg på at jeg gadd å lese her inne for nå må jeg begynne å lese mangaen for det høres drit spennende ut!AAAAARRRRRGGGHHHH Det er bra. Du sett all anime'n som har kommet ut av Bleach? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hvor langt har dere kommet i mangaen da??ser bare animen jeg og nå angrer jeg på at jeg gadd å lese her inne for nå må jeg begynne å lese mangaen for det høres drit spennende ut!AAAAARRRRRGGGHHHH Det er bra. Du sett all anime'n som har kommet ut av Bleach? Jepp, den japanske versonen selfølgelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Okei. Du kan jo starte en plass rundt 235. Eller lese fra starten, det ville jeg gjort, hvertfall hvis det er lenge siden du startet å se Bleach. Endret 31. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Okei. Du kan jo starte en plass rundt 235. Eller lese fra starten, det ville jeg gjort, hvertfall hvis det er lenge siden du startet å se Bleach. Det er faktisk ikke så lenge siden jeg begynte...Sånn i sommer en gang og da ble jeg litt hekta,hehe. sett mye på relativt kort tid så det er litt sånn nerdefakor der ja. Men har du en internettside du leser det fra eller? fant bare naruto manga. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 4 kapteiner i HM! dette kan bli spennenede Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jaha?hvem er den 4?:DD Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Kenpachi, Byakuya, Unohana (4. div), og Mayuri.. Endret 1. november 2007 av Inverno Lenke til kommentar
akan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 4 kule captains ja byakuya var pissed da xD gleder meg stort no, bleach tar seg opp! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ah kuult;D fikk akkurat lest chapteren nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå begynner det å bli bra her ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ingen chapter idag? Nei, det er onsdag i dag. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ja? er det ikke på onsdager de slipper ut chaptere ? ellhar har de flytta til torsdag?:// Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå