thrice Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var ikke grim av høyere rang enn ulq? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var ikke grim av høyere rang enn ulq? 9227164[/snapback] nei GJ er 6 og ulq er 4.. Lenke til kommentar
TaMmIzZ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skulle ikke dette LIKSOM være en tråd om Naruto? Ble endelig glad da jeg fant en norsk en, ettersom jeg bare fulgte med på de engelske... *Skuffa*! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skulle ikke dette LIKSOM være en tråd om Naruto? Ble endelig glad da jeg fant en norsk en, ettersom jeg bare fulgte med på de engelske...*Skuffa*! 9233136[/snapback] Huh? Denne tråden du snakker om? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) måtte bare poste dette bildet: det er fra chapter 289. kan dette være en ny "versjon" av maska til ichigo? kommer shirosaki til å overta igjen snart? jeg syntest dette bildet var drit tøfft, hva syntest dere? Edit: Text on the pic: "Life, Death - It's all inside of me" Endret 31. august 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 :-O Han må jo utvikle seg på en eller annen måte for å klare å slå han fyren han slåss mot nå hvertfall. Lenke til kommentar
akan Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) stilig chapter så nell var espada O.o lurer på hvordan hun klarte å ikke være det lenger uten å bli drept... men vi får vel svar på det i neste chapter vil jeg tro. Da går hun sikkert berserk her er bilde i storformat red: synes det var så stilig så fjernet teksten og begynner å bruke det som wallpaper bare en rask jobb, men er for trøtt til noe mer. Endret 1. september 2007 av akan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 På tide å skifte avatar, akan! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
akan Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 ingen av de som blir fine i 80 x 80 : / hadde det vært 100 x 100 hadde det gått, men med 80 er det for mye tap i detaljer... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvordan går det med mangaen? har ikke lest på lenge! sist jeg leste var når ulq eller han gimmjo fighta med Ichigo! hva har skejdd etter deT? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 veldig kort oppsummering men vil jo anbefale at du leser mangaen istede da Nnoitra kom slåss litt mot ichigo.. ichigo var skada etter fighten mot GJ så han begynnte å tape, nel transformerer og det viser seg at hun er en jævlig fin dame! noe ala Yoruich.. Nel slåss mot Nnoi. Szayel har releasa og slåss mot renji, ishida og de to hollowene som var med nel.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 naaaais dame;DD fyfaen gleder meg å se i live.. alt det med Ichigo vs GJ.. og resten av stabben.. men jeg fikk ikke helt med meg det med Ulq.. hva var det som skjedde med han? Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 han ble skutt med en cero rett i hullet i brystkassen so gjorde at han ble sendt til en annen dimensjon eller noe. normale hollower dør der, men siden arrancarer har så høy spirit power så klarer de å komme tilbake på noen timer så er vel ikke så veldig lenge før han er tilbake ^^ Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gleder meg til neste chapter, det blir nok knall kamp der Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 vil rette litt på posten til akan alle espadaer får en liten kube(som jeg har glemt navnet på) som de kan bruke til å sende hollower av lavere rang til en annen dimensjon for alltid. GJ brukte den på Ulq men siden han har så høy reiatsu vil det bare ta ca 2 timer før han klarer å komme seg ut... Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 sånn det var altså var close da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 nice;D blir vell litt av en kamp når ulq kommer tilbke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er det som skjer her da? Tråden har jo havnet på side 2! Men, gjett hvem som kommer nå! Endelig! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 teit.. hva gjør capteiner i HM?? burde vært vizard'ene eller urahara og co som kom for å redde dem imo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå