del_diablo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Bare jeg som tenkte på noe annet når jeg så bjørnen?..... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ikke så veldig spennende egentlig men, ser ut som det går fremover nå ihvertfall, spent på power-upen til Ichigo Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vel, det var ikke akkurat så spennende Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vent litt her... Så disse folka er virkelig de snille?... What a twist! (Vel egentlig ikke. Vaizards-ene ble jo introdusert på samme måte, vel?) Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvem vet? Det er god plottwist uansett <3 *sender popkornet videre* Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Da har Ichigo fått Fullbringen sin fulle form. Synes den ikke var noe spessielt. Liker mye bedre Bankaien hans. Nå ser han ut som en Hollow-superhero *Bilde i spoiler* Endret 16. juni 2011 av CoffinKriz Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Helt enig, han så ut som noe ala Power Rangers xD Stygg som juling.. Gå tilbake til "shinigami kappa" (bankai look) Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Eller bruke noe av Mugetsu-konseptet. Var tusen ganger kulere. Håper vi får ser noe utvikling av fullbringen hans i fremtiden Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ser ut som Tsukishima har en slags "sansekontroll"-fullbring. Skikkelig originalt Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Vel, det er noe mer moro når det er kun Ichigo og hans desperasjon. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Så der er Rukia tilbake! Og nå ser det ut til at hun jobber rett under Ukitake også. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fin tvist faktisk. Likte dette kapittelet. Har også savnet Rukia i en mer sentral rolle. Ichigo sin nye zanpaktou er temmelig grom. Skal vi vedde på at den ikke går tilbake til normalen ved Tensa Zangetsu? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Liker Ichigo sin nye uforseglete Zanpakto, så spørsmålet er hva skjer vis han bruker Shinkaien sin? Blir sverdet igjen et "permament utvidet modus", eller vil det fungere nøyaktig som alle andre vanelige dødsguders sverd? Og beholdt han Zangetsus gamle krefter, eller får han nye? O.o Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sverdet er nok i permanent shikai slik som før, og sannsyneligvis er det fremdeles Zangetsu. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Så nettopp Memories of Nobody. Trist film Jeg skulle så gjerne sett mer av Senna i selve serien. Men det gjør man jo ikke, så da sitter jeg igjen med en litt stikkende følelse av savn ... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det er en kjempegod film faktisk. Liker også sluttsangen. Fantasiex3 som gjør mange anime covers, har spilt den: http://www.youtube.com/watch?v=mmstH5diRm8 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Den er veldig fin. Og trist, men likevel håpefull. Forresten lurer jeg litt på hvilke episoder det er dere driver og diskuterer ovenfor. Da tenker jeg på hvilket nummer i rekken de er. Jeg har nettopp nådd episode 145, etter at jeg begynte å se på Bleach i begynnelsen av sommerferien, men er litt usikker på hvor mange episoder det faktisk er ... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vi diskuterer de siste kapitlene i mangaen, som er kommet foran animen. Akkurat nå er animen i fillers (episoder som forfatteren bak mangaen ikke er involvert i, og som de lager for at animen ikke skal ta igjen den originale mangaen). De fleste av oss gidder ikke å se disse, så vi er på stedet holdt fra episode 310. Det har kommet 338 episoder totalt. For å være helt ærlig har du kommet forbi den kjekke delen i Bleach. Fra nå av er det ganske nedeoverbakke fortellingmessig, og de eneste høydepunktene er noen få kamper der animatørene har fått ekstra penger for å gjøre sitt beste... Eller, serien har noen få perioder der den når tilbake til den gode gamle kvaliteten, men ja - du vil synes at serien som helhet er dårligere om du ikke stopper å se videre. Ja, noen vil være uenig med meg og si at de er verdt å se, men det er sant. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hm. Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ichigo is BACK. Omg omg omg omg omg omg omg!! Epicness! :dribble: :new_woot: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå