kloningen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Wow, ichigo ble syyyykt kul nå. 8D Eller... getsuga mente jeg. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nå! Det var badass Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Men blir litt dumt. Er det noen grense for hvor mange ganger man blir sterkere enn den andre? xD Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hurdurdur, kjedelig og dårlig skrevet. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Han mister sine shinigami krefter, men får andre? I hvilken retning utviklet han seg nå da? Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 *sigh* Og jeg som trodde at sistekampen kanskje kunne bli bra >.> men ihvertfall fikk vi se hvordan faren til Ichigo mistet kreftene sine(min teori er at han har brukt final getsuga tenshou og derfor mistet han kreftene sine, litt som den hanske greia Quincyene brukte). R.I.P. Bleach It was average Became Awesome Then it went downhills Never to look up again Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 *sigh* Og jeg som trodde at sistekampen kanskje kunne bli bra >.> men ihvertfall fikk vi se hvordan faren til Ichigo mistet kreftene sine(min teori er at han har brukt final getsuga tenshou og derfor mistet han kreftene sine, litt som den hanske greia Quincyene brukte). R.I.P. Bleach It was average Became Awesome Then it went downhills Never to look up again Takk for at alle ikke har den samme meningen, og heldigvis ender det som det gjør. Det ville vært sinnsvakt om Ichigo fikk beholde kjempekreftene som han fikk (selv om de kreftene hadde en skikkelig akilleshel). Vi kan bare spekulere i om det var slik Ichigos far mistet kreftene sine foreløpig selv om det er en ganske så logisk grunn. Vi får nok vite hvorfor han mistet de. Bleach er ikke slutt ennå: Hva har Mayuri planlagt angående det han fant i kjelleren til Szayel. Hvordan kan Ichigo få tilbake krefene sine for å stå imot Mayuri sitt løfte om å få svi når Ichigo ertet ham når han dro til FKT. osv. - D.J. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 *sigh* Og jeg som trodde at sistekampen kanskje kunne bli bra >.> men ihvertfall fikk vi se hvordan faren til Ichigo mistet kreftene sine(min teori er at han har brukt final getsuga tenshou og derfor mistet han kreftene sine, litt som den hanske greia Quincyene brukte). Han har ikke mistet kreftene sine. Hvor får du det fra? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ichigo sa: "Prisen for å bruke Final var å miste kreftene mine." Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Han får stabbe seg selv med rukia sitt sverd igjen da.. hoho Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Han får stabbe seg selv med rukia sitt sverd igjen da.. hoho BAM! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ichigo sa: "Prisen for å bruke Final var å miste kreftene mine." Isshin... Ikke Ichigo. Isshin har ikke mistet kreftene sine. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Ichigo sa: "Prisen for å bruke Final var å miste kreftene mine." Isshin... Ikke Ichigo. Isshin har ikke mistet kreftene sine. Poenget er at det var jo Isshin som nevnte/foreslo "the final getsuga" til Ichigo. Som igjen da sier at han (Isshin) har brukt/vet om dette trikset fra tidligere og mistet kreftene sine når han brukte det. Eller så har han ikke brukt det, men vet om trikset og vil at Ichigo skal miste kreftene sine (men dette høres litt såpeopera aktig ut)=P Endret 17. september 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Men brukte jo sannelig zanpaktouen sin i kampen mot Aizen, og tidligere brukte han den mot the big fisher eller noe. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvis dere går tilbake et par kapitteler til når Isshin og Ishida sin far setter seg ned og prater, så sier Ishida sin far til Isshin "I see that you have gotten your powers back."(ikke ta dette ordrett) noe som antydet at Isshin mistet dem en gang i tiden. Isshin svarte også noe som bekreftet at han mistet dem noe om at han var 'overrasket' da han oppdaget at han hadde fått dem tilbake. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nettopp, som henviser/beviser den første teorien jeg nevnte Men vi får vel bare vente å se, ganske så sikker på at Ichigo ikke mister kreftene for godt. Ishida mistet kreftene sine, men fikk de tilbake så, ichigo gjør nok det samme Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får vel håpe at Kubo Tite er så entusiastisk ovenfor neste saga, at han knapt kan vente med å bli ferdig med Aizen, og at alt derfor går så fort og uoversiktlig for seg. Realistisk? Neppe. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Så han er endelig borte .... woohoo! Men hva mente de med "Spirit King/Soul King"? Var Hougyoku`n egentlig "The Spirit King" eller noe sånt Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tja, godt bruk av fremmedord i binktopia sin oversettelse. Ikke for høy kvalitet, men ganske bra. A linchpin, also spelled linch pin, lynchpin, or lynch pin, is a fastener used to prevent a wheel or other rotating part from sliding off the axle it is riding on. http://en.wikipedia.org/wiki/Lynchpin Og vi har fått vite mer om nok en kosmosisk "horror" i bakgrunnen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Og dermed har vi bleach i to år til. lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå