Agentspoon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg glemte den faktisk ikke, men tenkte at jeg husket feil med tanke på at det bare måtte være en del av Hueco Mundo eller noe slikt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Neida, Bleach er så nobledark at de har et eget helvete ved siden av de kaotisk onde demonene Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 woho.. nåååå skjer det ! spent på hva ichigo har fått ut Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Blir spennende å se hva som skjer neste chapter. Håper virkelig på en måte at Ichigo er blitt skikkelig overpowered - og at det ikke blir dratt ut i mange herrens chapters. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Enig Han så ihvertfall skikkelig badass ut Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Blir spennende å se hva som skjer neste chapter. Håper virkelig på en måte at Ichigo er blitt skikkelig overpowered - og at det ikke blir dratt ut i mange herrens chapters. Hvorfor da? Dette er kanskje den siste kampen i serien, og da bør den være fullt opp til brimmen med vendepunkter og jevn måling av styrke. Hadde vært teit om vi kun fikk en lilla Getsuga Tenchou med tagger på, og deretter måtte gå hjem. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Så Ichigo tar Aizen fullstendig på senga og sender ham ørten mil utenfor byen får ham til å strekke "what" over to bobler. Må være en ganske kraftig enkeltoppgradering for shonen, sett at Aizen var allerede ekstremt overpowered fra begynnelsen og har levlet opp tre ganger allerede.... Men vent litt, jeg sa tidligere at Aizen lignet på en sommerfugl. Har han da ikke gått fra larve til puppe til voksen sommerfugl? Kubo har i det minste jobbet litt med metaforene. Merk siste bildene i 414 og 415. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Liker det jeg ser av badass fra Ichigo Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Wow, Kubo pimpa håret til Ichigo, shit's going down! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Wow, Kubo pimpa håret til Ichigo, shit's going down! Han har jo vært 'borte' i 200 år, var det ikke sånn? Vel, det er som man sier, jo større de er jo hardere faller de. Tror det kommer til å skje med Ichigo nå, egentlig. Er jo null poeng dersom vi får høre masse om Kings Realm eller hva det nå het, og så får vi ikke besøke det? Hva ville Aizen der å gjøre? Og hvis det bare er de sterkeste kapteinene som blir vakter der, hvor sterk må ikke Aizen bli da? Tror vi får enda en upgrade av Aizen, før han endelig lager den nøkkelen. Hva var det som krevdes? 100.000 sjeler? Står det noe sted at de måtte dø først, eller er det kun mulig å lage den der 100.000 sjeler er samlet? Foresten, er det ikke flere enn 100.000 sjeler i den byen utenfor Soul Society? Rukonga eller hva det var? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ichigo var pimp på håret nå : D Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Enig, Ichigo fikk rå sveis Han minner meg litt om Gin nå (kald & mystefistisk) Lurer på hvordan forklaringen på Ichigo`s 0 reiatsu som Aizen sa blir... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Han har jo vært 'borte' i 200 år, var det ikke sånn? Nei, 2000 timer, eller ca 3 måneder. Min teori på Ichigo's reiatsu: Han holder den fullstendig tilbake og bruker den kun når han trenger det. Antar jeg :/ Endret 26. august 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hmm, det sier Aizen er umulig. Å holde den tilbake så mye at han ikke merker noe som helst. Har nok noe med powerupen hans å gjøre tipper jeg En teori jeg så på MAL var at Ichigo hadde blitt så sterk at Aizen ikke klarer å "holde følge" eller noe sånt, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 At hans reiatsu er så sterk at den strekker seg så langt at det ikke føles som om det er en reiatsu der? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Eller at det er et nytt nivå, og ikke reiatsu lenger, men en mer "godlike" kraft.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Så det blir noe som ∞ = 0? Edit: Svarer på de over Möllers. Endret 26. august 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jupp "The awesome thing is that Ichigo has powered up in a way Aizen did not expect and to the point he can't sense Ichigo's Reiatsu, probably because Ichigo is so strong no one can comprehend it." var setningen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 "Son Goku møter Frieza" very much? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Vet ikke helt med den teorien. Tror ikke unsigned integers kan brukes på den måten i virkeligheten....hvis vi snakker om en unsigned integer og Ichigo blir enda sterkere, vil han da egentlig bli helt patetisk svak? I tillegg, Aizen var på forrige lv så sterk at sjeler gikk i oppløsning i nærheten av ham, og Ichigo er milevis over dette igjen? Sterke er de nå blitt uansett..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå