Serjiously Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette kapittelet var så hinsides latterlig og idiotisk at jeg mangler ord. Lenge siden jeg leste Bleach for andre grunner enn å se hvordan Kubo finner på nye måter å overgå seg selv på, men huff. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Edit: Vi så regenereringa komme langt stykke unna, de som leste plottet så Gin stikke Aizen i ryggen for lenge siden, vi så angleformen komme en lang distanse unna. Vi så ikke Gin sin backstory, men vi kan garantere at Matsumoto fortsatt er i live. Noe jeg overså? Aizen kan kun bli drept av Ichigo Sant, glemte den. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Uff, Aizen er virkelig udødelig altså -_- Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Neida, vi slipper bare at han går ikke i godemodus under kampen mot Ichigo T.T Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dårlig kapittel. Nuff said. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Må nok dessverre meddele at Bleach falt ned på en 5/10 etter dette kapittelet ja. Har lenge ligget å vugget mellom 6 og 5, men dette var så definitivt spikeren i kista. Nå er serien ganske enkelt på nivå med Fairy Tail. Latterlig egentlig, mtp hvor bra det var i starten. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Må nok dessverre meddele at Bleach falt ned på en 5/10 etter dette kapittelet ja. Har lenge ligget å vugget mellom 6 og 5, men dette var så definitivt spikeren i kista. Nå er serien ganske enkelt på nivå med Fairy Tail. Latterlig egentlig, mtp hvor bra det var i starten. Fairy tail er jo genialt. I hverfall animen . Selv om den har ett sånt "jeg er sinna og blir 1000 ganger sterkere"-preg Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sistnevnte er greit nok. Jeg leser forsåvidt ikke shounen serier fordi de har en god handling, men fordi de fleste har fantastiske actionscener. Det er likevel et pluss om innholdet ikke er helt hjernedødt. Om du mener Fairy Tail er genialt, er det selvsagt flott for deg, men ikke utelukk muligheten for at det finnes andre mangaer med mye større underholdningsverdi, f. eks. Air Gear. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Aizen God Mode Sue lv3.....sommerfugl...... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sistnevnte er greit nok. Jeg leser forsåvidt ikke shounen serier fordi de har en god handling, men fordi de fleste har fantastiske actionscener. Det er likevel et pluss om innholdet ikke er helt hjernedødt. Om du mener Fairy Tail er genialt, er det selvsagt flott for deg, men ikke utelukk muligheten for at det finnes andre mangaer med mye større underholdningsverdi, f. eks. Air Gear. Air gear så jeg introen til en episode på. Rulleskøyter? WFT? Sikker på at det ikke bare er reklame? Sånn som beyblades Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bleach er et godt eksempel på en serie som er "so bad it's good." Får derfor mer glede av den enn Naruto for tiden, som bare er "so bad (stort sett)." Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Air gear så jeg introen til en episode på. Rulleskøyter? WFT? Sikker på at det ikke bare er reklame? Sånn som beyblades Legg til alvorlig gjengmentalitet, høyteknologisk spesialisering av "rulleskøytene" der en skyter trykkbølger som kapper opp stål som smør mens en annen kan gjøre bakhjulene om til tornete pisker og diverse BH-størrelser langt ut i alfabetet. Utrolig nok så har Air Gear faktisk jevnt over et ganske bra nivå. Vel å merke ser det ut til at forfatteren tar seg en sommerferie for øyeblikket, så du har en måned på å komme deg til siste kapittel (286). EDIT: Bare ikke våg å disse Fairy Tail! Fairy Tail gjør det bra i animeen, og mangaen kjører på som aldri før. Siste kapittel gjør faktisk en ganske fascinerende vending. Endret 6. august 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Air gear så jeg introen til en episode på. Rulleskøyter? WFT? Sikker på at det ikke bare er reklame? Sånn som beyblades Gi den nå endelig en sjanse. Som nevnt ovenfor er det langt mer bak konseptet, og det gir i tillegg de muligens mest akrobatiske kampscenene jeg har sett. Lover deg at den har en underholdningsverdi som er helt ekstrem etter hvert. Med shounen er det nemlig dette som teller, ikke en realistisk eller blodseriøs historie. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nåja... Tar realistisk og blodseriøs historie over fjasete underholdningsverdi når som helst. Fullmetal Alchemist! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fullmetal alchemist ja! super serie, driver å ser "Brotherhood" versjonen nå, liker begge to godt Og klemmer til med typisk anime humor iblant, men ikke for mye, serien forholder seg ganske seriøs Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Nåja... Tar realistisk og blodseriøs historie over fjasete underholdningsverdi når som helst. Fullmetal Alchemist! Når ble Fullmetal Alchemist realistisk? Dersom du ikke har ditt eget alkemysett i bakhagen, tviler jeg sterkt på den påstanden. Det er derimot også en knallsterk tittel. Skal du ha realistisk og blodseriøs historie leser du f. eks. Monster. En av verdens desidert beste. På Bleach-fronten lurer jeg fælt på om dette faktisk er slutten eller ei. Vi mangler fortsatt å se bankai til mange kapteiner (for å ikke nevne kommandøren). Endret 6. august 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Vedder på at vi bir introdusert til nytt sted. Helvette kanskje? kommer jo bleach film på det nå snart. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hueco Mundo er ikke helvete da? Kan kanskje ha noe for seg siden de ikke viste noe særlig i teaseren av innhold, men samtidig tviler jeg egentlig. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hueco Mundo er ikke helvete da? Kan kanskje ha noe for seg siden de ikke viste noe særlig i teaseren av innhold, men samtidig tviler jeg egentlig. Du glemte porten til helvete, det hendte veldig tidlig. En av de små detaljene som sort of kvitt hordene glemte("HOLLOW = DJEVLER!" sa de ), og som er lenge siden vi så. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 http://bleach.wikia.com/wiki/Hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå