Kenichi-san Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Enig med S-r-ex, men chapteret var litt kjedelig, lo litt av urahara og yoruichi da =P Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hu dauer. Definitivt. Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø. Tror jeg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hu dauer. Definitivt. Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø. Tror jeg. SHOUNEN!!!! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hu dauer. Definitivt. Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø. Tror jeg. SHOUNEN!!!! Sier meg ingen ting... Leser for lite manga til å se de store linjene. Så utenom at det betyr at de kan hoppe 50 meter opp i lufta har jeg ikke peiling på hva du prøver å si... Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hu dauer. Definitivt. Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø. Tror jeg. SHOUNEN!!!! Sier meg ingen ting... Leser for lite manga til å se de store linjene. Så utenom at det betyr at de kan hoppe 50 meter opp i lufta har jeg ikke peiling på hva du prøver å si... Dette er shounen, folk(hovedpersoner/good guys) dør ikke, og hvis de gjør det finner authoren enn eller annen bizar grunn til hvordan de overlever eller reviver dem. Det er svært sjeldent at hovedkarakterer/good guys dør permanent. Vel, vanligvis. Men jeg lurer forsatt på dette: Hva kjedde med kaptein Unohana? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Endelig aizen er død? tviler, men er lov å håpe Isshin ruler! Måtte le litt, når Gin tilbudte Ichigo å stikke av =P Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Og dette er hva man kaller en asspull! Endelig ser det ut til at Kubo blir litt uforutsigbar. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Endelig aizen er død? tviler, men er lov å håpe Isshin ruler! Måtte le litt, når Gin tilbudte Ichigo å stikke av =P Aizen død? Næhei. Ichigo må være den som knerter Aizen. Dessuten kommer ikke Aizen til å dø før Yammy er tatt i soul society. Og før det kommer vi nok til å få vite mer om den King's Key, og hva den virkelig fører til. Aizen er ikke død. Og dette er hva man kaller en asspull! Endelig ser det ut til at Kubo blir litt uforutsigbar. Hva var asspull? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva var asspull? To siste sider.... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm...faren til Ichigo kan bruke getsuga tenshou? Tipper shikai og bankai-formen hans ser ut som ichigo sin også da Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skal nok se at zanpakutoen til Isshin også heter Zangetsu. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hu dauer. Definitivt. Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø. Tror jeg. SHOUNEN!!!! Sier meg ingen ting... Leser for lite manga til å se de store linjene. Så utenom at det betyr at de kan hoppe 50 meter opp i lufta har jeg ikke peiling på hva du prøver å si... Dette er shounen, folk(hovedpersoner/good guys) dør ikke, og hvis de gjør det finner authoren enn eller annen bizar grunn til hvordan de overlever eller reviver dem. Det er svært sjeldent at hovedkarakterer/good guys dør permanent. Vel, vanligvis. Men jeg lurer forsatt på dette: Hva kjedde med kaptein Unohana? Hørest ut som Days of Our Lives (I gode og onde dager) :!: Må si Bleach har tatt seg opp etter de kom på hovedveien igjen. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Endelig noe uforutsigbart med at Isshin brukte Getsuga Tenshou. Får vi se hva Kubo klarer å få til neste uke. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hmmm, lurer på om Aizen er blitt en 100% shinigami/hollow hybrid jeg Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hmmmm, dette var et herlig kapitell. Hmmmm, dette var et herlig kapitel.... Bortsett fra slutten. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da ser det ut som om denne archen er over, og Aizen oppnår tydeligvis God Mode Sue Lv2. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Neida, for drittsekken har en svakhet og mangler et portabelt backup system sammenlignet med andre Mary Sue skurker(Naraku!). Men sterk og level 1 Mary Sue, ja. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Neida, for drittsekken har en svakhet og mangler et portabelt backup system sammenlignet med andre Mary Sue skurker(Naraku!). Men sterk og level 1 Mary Sue, ja. Mary Sue?? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MarySue the term "Mary Sue" is generally slapped on a character who is important in the story, possesses unusual physical traits, and has an irrelevantly over-skilled or over-idealized nature. Man Aizen tar altså tre nuke's (Hado 96, håndleddene og Benihime) og en Getsuga Tenshou fra en som virkelig kan det og overlever finfint bare for å "være ferdig med puppestadiet" til en enda sterkere form som snakker om å spise Ichigo når han er ferdig. God mode not? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bleach mistet all verdighet for meg etter Soul Society. Den er ikke en gang en skygge av hva den engang var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå