Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det over? Var det alt?

Har problemer med å tro at Kubo lar det slutte slik... Men på den annen side, hvis det ikke slutter nå så må jeg si at det blir tåpelig.

Nåja, Bleach tok jo løpefart og hoppet over den linja for mange, mange episoder siden....

HVor får du dette fra? XD

Lenke til kommentar

Er det over? Var det alt?

Har problemer med å tro at Kubo lar det slutte slik... Men på den annen side, hvis det ikke slutter nå så må jeg si at det blir tåpelig.

Nåja, Bleach tok jo løpefart og hoppet over den linja for mange, mange episoder siden....

HVor får du dette fra? XD

Min egen mening. Aizen hadde en kjempebra Xanatos Gambit på gang, men det gikk over til en Xanatos Roulette når han åpenbarte at han sto bak alt som noen gang hadde skjedd med Ichigo... Var meget tynt før også, men det var dråpen.

Men alikevel, det er slike kapitler som gjør Bleach så Awesome som det er.

Lenke til kommentar

Så hva i all verden skjedde her nå? Jeg så masse hvitt og Urahara som sa en haug med tilfeldige ord. Jeg skjønner at han brukte "spells" som har vært borte fra serien så lenge at man ikke lenger husker hva det heter, men å gi en slags forklaring på hva de gjør og å gjøre noe litt mer med dem en "hvitt lys!!" hadde kanskje vært fint?

Det beste med kapittelet var førstesiden, den var kul, men hvorfor sløste han bort en fargeside på et bilde nesten uten farger?

Lenke til kommentar

Så hva i all verden skjedde her nå? Jeg så masse hvitt og Urahara som sa en haug med tilfeldige ord. Jeg skjønner at han brukte "spells" som har vært borte fra serien så lenge at man ikke lenger husker hva det heter, men å gi en slags forklaring på hva de gjør og å gjøre noe litt mer med dem en "hvitt lys!!" hadde kanskje vært fint?

Det beste med kapittelet var førstesiden, den var kul, men hvorfor sløste han bort en fargeside på et bilde nesten uten farger?

Urahara kastet en seal på aizen som sealet all reiatsuen som kom til armene, og så sprengte den ut all reiatsuen.

Lenke til kommentar

Joda, jeg forsto det, men først var det fire-fem sider med andre spells og hvite lys som ikke sa meg noe som helst. Vi bør helst få en forklaring på hva som var så spesielt med at han brukte ett og ett angrep, og hvorfor all reiatsuen sprengtes, når det ikke så ut til at Aizen brukte noe reiatsu i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Joda, jeg forsto det, men først var det fire-fem sider med andre spells og hvite lys som ikke sa meg noe som helst. Vi bør helst få en forklaring på hva som var så spesielt med at han brukte ett og ett angrep, og hvorfor all reiatsuen sprengtes, når det ikke så ut til at Aizen brukte noe reiatsu i det hele tatt.

DEt var kidou "spells" for å holde ham fast, "binding techniques"

Lenke til kommentar

Nå har mangastream lagt ut bleach kapittelet. Jeg syns alltid det er like spennende/merkelig å lese,

siden teksten blir så annerledes mellom onemanga & mangastream sin release.

eksempel - nyeste chapter side 19 - Urahara:

Onemanga: It seals the reiatsu flowing out of your palm

Mangastream: I sealed the two exit points for reiatsu that all shinigami possess on their wrists.

De sier jo egentlig det samme, men samtidig syns jeg mangastream sin er bedre siden de

spesifiserer at alle shinigami`ne har de 2 punktene. Fordi de når jeg leste Onemanga sin,

så trudde jeg Urahara mente det kun gjald Aizen (at han gjorde noe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...