Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Men hva mente han med "You saved my world"?

 

Er en taunt på at "Ja, jeg skal styre denne verdene, Soul Society inkludert, og du har nettopp ofret livet for å redde dette landet som jeg skal styre ganske så snart!"

 

Virker som om denne kampen endelig kan nærme seg en slutt. Får håpe Ichigo fyrer på med en Getsuga Tensho og tar knekken på Aizen.

Tror Aizen tåler hvertfall en Getsuga Tensho, selv om Ichigo har masken på. Må nok noen sterkere saker til her ja. Aizen er jo mye sterkere enn Ulquirra, og for å ta ham måtte jo Ichigo bli Scarface, eller hva han nå heter.

 

Ichigo sin hvite onde tvilling har ikke noe navn enda. Men fannavnene er:

1) Shirosaki(I motsettning til Kurosaki. Shiro = Hvit. Kuro = Svart.)

2) Hichigo(forkortelse for tredje navnet som er)

3) Hollow Ichigo

 

personlig bruker jeg Shirosaki Hichigo! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker mer på denne videoen fra Soul Carnival 2. Scarmask ble han kalt der virker det som. Vet ikke om det er offisielt.

 

Gleder meg til å endelig se Shinji`s zanpaktou krefter :D

ps: leste tråden for nyeste mangakapitell på myanimelist, se hva noen hadde lagt ut :dribble:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=xYo7R5zqrlQ"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=xYo7R5zqrlQ" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Se filmen hos Youtube

hvordan i f*** ? hjemmelaget kanskje :hmm:

Lenke til kommentar

Sett at Aizen ser ut til å vite alt om Ichigo, vil det ikke overraske meg om at mordet på moren hans av Gran Fisher var en tilfeldighet. At Isshin giftet seg med akkurat henne var sikkert planlagt det også. Så har vel også søstrene en del av det hele i tillegg. Angrepet på Orihime av Acidwire og Numb Chandelier var planlagt, og gutten som ble fanget i en pappegøye som havnet hos Chad som i sin tur ble angrepet av Shrieker og Bulbous G var planlagt, DET AT MANGAEN BLIR SKREVET VAR PLANLAGT AV AIZEN!!!!! Og ja, vi må ikke glemme angrepet av Fishbone D på hjemmet til Ichigo heller....

Lenke til kommentar

Isshin er Aizen! ZOMBOMBG!

 

Lol.

 

xD ser det for meg:

 

Aizen: Ichigo, I am your*tar av seg maska og viser fjeset til Isshin* FATHER!

 

Ichigo: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!(Alternativt B: "What the hell/fuck?!" Alternativ C: akward silence)

 

Sett at Aizen ser ut til å vite alt om Ichigo, vil det ikke overraske meg om at mordet på moren hans av Gran Fisher var en tilfeldighet. At Isshin giftet seg med akkurat henne var sikkert planlagt det også. Så har vel også søstrene en del av det hele i tillegg. Angrepet på Orihime av Acidwire og Numb Chandelier var planlagt, og gutten som ble fanget i en pappegøye som havnet hos Chad som i sin tur ble angrepet av Shrieker og Bulbous G var planlagt, DET AT MANGAEN BLIR SKREVET VAR PLANLAGT AV AIZEN!!!!! Og ja, vi må ikke glemme angrepet av Fishbone D på hjemmet til Ichigo heller....

 

Aizen er altså author avataren? Intresting.

Lenke til kommentar

Aizen er altså author avataren? Intresting.

Neineinei, det at Kubo en dag skulle sette seg ned og tegne Bleach var Aizen's plan, Kubo blir bare manipulert av Aizen. Og alle fraccíon-fightene i Fake Karakura var bare en midlertidig build-up til denne asspull'en over alle asspull's.

Lenke til kommentar

Endelig kom chapteret! *Vært våken i natt/trøtt*

Nice! Faren til Ichigo kom på scenen da ^__^ Dette kan bli spennende!

Fortsatt litt usikker på hvor mye jeg liker det faktum at Aizen vet alt ang Ichigo.

Regner med faren til Ichigo kan forklare grunnen til at Ichigo er halvt hollow osv.. håper jeg*

*zzzZZZzz*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...