B-E-T-A Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Men hva mente han med "You saved my world"? Er en taunt på at "Ja, jeg skal styre denne verdene, Soul Society inkludert, og du har nettopp ofret livet for å redde dette landet som jeg skal styre ganske så snart!" Virker som om denne kampen endelig kan nærme seg en slutt. Får håpe Ichigo fyrer på med en Getsuga Tensho og tar knekken på Aizen. Tror Aizen tåler hvertfall en Getsuga Tensho, selv om Ichigo har masken på. Må nok noen sterkere saker til her ja. Aizen er jo mye sterkere enn Ulquirra, og for å ta ham måtte jo Ichigo bli Scarface, eller hva han nå heter. Ichigo sin hvite onde tvilling har ikke noe navn enda. Men fannavnene er: 1) Shirosaki(I motsettning til Kurosaki. Shiro = Hvit. Kuro = Svart.) 2) Hichigo(forkortelse for tredje navnet som er) 3) Hollow Ichigo personlig bruker jeg Shirosaki Hichigo! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Tenker mer på denne videoen fra Soul Carnival 2. Scarmask ble han kalt der virker det som. Vet ikke om det er offisielt. Gleder meg til å endelig se Shinji`s zanpaktou krefter ps: leste tråden for nyeste mangakapitell på myanimelist, se hva noen hadde lagt ut <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=xYo7R5zqrlQ"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=xYo7R5zqrlQ" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube hvordan i f*** ? hjemmelaget kanskje Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Glem det jeg sa, Aizen er fremdeles like kjepphøy. Muligens vi får noen svar på Isshin neste gang? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ja, nå vil jeg ha noe flashback jeg egentlig Det syns jeg passer inn nå. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Min reaksjon etter ukens kapittel. Dette har gått fra en meget drøy Xanatos Gambit til en fantastisk Xanatos Roulette. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tja, Godmode Sue/Villan Sue? Tja, Aizen har for mye krefter. Og han gjør det på en dårlig mye sammenlignet med f.ekds Naraku. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ok...Bleach har nettopp skytt seg selv...synes jeg...ELLER SKAL DE ONDE ENDELIG VINNE?! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Dette var teit og dårlig. Alt jeg trenger å si. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ELLER SKAL DE ONDE ENDELIG VINNE?! Det ville ha krevd at Aizen beslavet Ichigo får han får mer plotrustning, og vi hvet godt at Ichigo snart får mer plotrustning. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sett at Aizen ser ut til å vite alt om Ichigo, vil det ikke overraske meg om at mordet på moren hans av Gran Fisher var en tilfeldighet. At Isshin giftet seg med akkurat henne var sikkert planlagt det også. Så har vel også søstrene en del av det hele i tillegg. Angrepet på Orihime av Acidwire og Numb Chandelier var planlagt, og gutten som ble fanget i en pappegøye som havnet hos Chad som i sin tur ble angrepet av Shrieker og Bulbous G var planlagt, DET AT MANGAEN BLIR SKREVET VAR PLANLAGT AV AIZEN!!!!! Og ja, vi må ikke glemme angrepet av Fishbone D på hjemmet til Ichigo heller.... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Isshin er Aizen! ZOMBOMBG! Lol. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Isshin er Aizen! ZOMBOMBG! Lol. xD ser det for meg: Aizen: Ichigo, I am your*tar av seg maska og viser fjeset til Isshin* FATHER! Ichigo: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!(Alternativt B: "What the hell/fuck?!" Alternativ C: akward silence) Sett at Aizen ser ut til å vite alt om Ichigo, vil det ikke overraske meg om at mordet på moren hans av Gran Fisher var en tilfeldighet. At Isshin giftet seg med akkurat henne var sikkert planlagt det også. Så har vel også søstrene en del av det hele i tillegg. Angrepet på Orihime av Acidwire og Numb Chandelier var planlagt, og gutten som ble fanget i en pappegøye som havnet hos Chad som i sin tur ble angrepet av Shrieker og Bulbous G var planlagt, DET AT MANGAEN BLIR SKREVET VAR PLANLAGT AV AIZEN!!!!! Og ja, vi må ikke glemme angrepet av Fishbone D på hjemmet til Ichigo heller.... Aizen er altså author avataren? Intresting. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Aizen er altså author avataren? Intresting. Neineinei, det at Kubo en dag skulle sette seg ned og tegne Bleach var Aizen's plan, Kubo blir bare manipulert av Aizen. Og alle fraccíon-fightene i Fake Karakura var bare en midlertidig build-up til denne asspull'en over alle asspull's. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Endelig kom chapteret! *Vært våken i natt/trøtt* Nice! Faren til Ichigo kom på scenen da ^__^ Dette kan bli spennende! Fortsatt litt usikker på hvor mye jeg liker det faktum at Aizen vet alt ang Ichigo. Regner med faren til Ichigo kan forklare grunnen til at Ichigo er halvt hollow osv.. håper jeg* *zzzZZZzz* Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nåja, grunnen til at han er halvt hollow er vel egentlig måten han fikk tilbake sine krefter på? Eller? Men kommer dette til å bli et "I expected you," et "What are you doing here?", et "Gasp, Isshin? eller et "He is my partner in evil" for Aizen? Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ventet på at Isshin skulle tre inn Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vel, godt mulig Aizen bare overvåket Ishen etter plot kudozo Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Isshin var en artig karakter enn gang. Håper humoren med han fremdeles beholdes, til en viss grad i alle fall. Dog, ikke en gang hans ankomst reddet dette katastrofale kapittelet. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 nytt kapittel. Og slik gikk Gin ut av "final boss material" boka...en skam det Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja, det var litt merkelig =/ Hva gjorde egentlig faren til Ichigo? ble Aizen slått ut av ett knips? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå