Unlimited LTD Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hysj da.. Legge slikt i spoiler..... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 ......... "Jeg kan se!", etterfult av: Det er et innlysende bakstabb som kom og tar live av fyren. Vel, lenge siden sist jeg nå noen invokerte denne tropen, så den var bra Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det ble jo klart med en gang vi fikk backstory da. Tydelig tegn på at noen dør. Men dog, jeg tror ikke han dør enda. Hadde vært for enkelt. Dessuten lurer jeg på om ikke Hisagi kanskje har en Bankai? Han har klart seg overaskende godt sammenliknet med de andre løyntnantene, og er jo omtrent på kaptein nivå... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Neppe, Tousen er død. "I can't see, I can't see anything" pluss siluetten av Hisagi oppå tousen, alt peker mot at Tousen er død. Dessuten er det selv i Bleach-universet ganske få som tåler å få en dobbeltbladet ljå gjennom strupen fra innsiden. Ikke minst fordi det var like før Komamura (en av de gode!) ble drept. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå er Touzen død =P Hirako sitt triks var litt morsomt. Endelig kommer Ichigo Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Morsomt, men unyttig. Dog, han er den eneste som har klart å skade Aizen hittil da. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gleder meg til å endelig se Shinji`s zanpaktou krefter ps: leste tråden for nyeste mangakapitell på myanimelist, se hva noen hadde lagt ut Se filmen hos Youtube hvordan i f*** ? hjemmelaget kanskje Nei, det der er et klip ifra Bleach: Soul Carnival 2. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hmm.. regna med at Ichigo ikke klarte å ta Aizen så lett =P gleder meg til neste kapittel Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Aizen begynner nå å nærme seg en Mary sue, om ikke God Mode Sue. Zanpakuto'en hans lar ham jo gjøre som han vil med de andre kapteinene. Det at de allerede er under hypnosen hans vil si at de ikke har sjans til å beskytte Ichigo. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Mary Sue? Jeg trodde han hadde passert den grensen for lenge siden jeg. Litt for mye Xanatos roulette her. Blir vel en lame grunn til at han blir defeated, tenker jeg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Så langt har Aizen hatt Endboss og Chessmaster statuser, noe som gjør at han ikke er på Mary Sue enda. Men, nå har vi endelig fått vite hvor stort gapet mellom Ichigo og resten av gjengen er(hypotetisk sett, xD). Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan tenkes at det som skjer er at Azien og Gin grisebanker hele hurven før kapteinene i 0th Division kommer og redder dagen. Ville ikke overrasket meg, med tanke på hvordan de er en slags "royal guard" til SS-kongen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det mulig at faren til Ichigo (gidder ikke å slå opp navnet nå) er i 0th division? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 ^ Du sier noe, men han har fremdeles å møte opp mot Aizen, hvis ikke han venter til siste liten. Men noe som har plaget meg lenge er at ingen av kapteinene har reagert på navnet "Kurosaki", siden Isshin visstnok var kaptein en gang. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror ikke han het Kurosaki den gangen da. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Nyeste chapter er ute på mangastream vel, ikke så mye som skjedde, hitsugaya klikka mentalt på slutten da =P beste var shinji: "Risa, Rose, Love, Let`s jam" edit: øverste linje Endret 21. januar 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Han er rask til å ta til Bankai. Og selv da virker han svak.. Gleder meg til flere ting nå: Kyouraku's Bankai, Aizens Bankai, Urahara's Bankai og Isshin's Shikai/Bankai. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare meg, eller er det noe riv ruskende galt med oversettelsen ute på onemanga? I CAME HERE TO DO VIOLENCE TO YOU!!!!1! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Mangastream sin oversettelse er bedre ja. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Samme med quoten jeg nevnte: Risa, Rose, Love, Let`s jam xD Onemanga skrev: Let`s go.. ikke like bra (page 10 btw) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå