B-E-T-A Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Men Senkei? Har vi fått noe særlig informasjon om det egentlig? Shikai og bankai er greit, men bortsett fra henvisningen - så kan jeg ikke huske at Senkei eller noen tredje release er blitt nevnt Senkei er et ANGREP! En teknikk der Byakuya dekker motstanderen i en kubel av senbonzakura før han kutter dem til døde. Det han brukte mot 7ende Espada. ...Serien bleach hadde vært helt fin hvis vi fjernet Ichigo og lappet et par plothull sammen. Ichigo er bare den fyren som skriker "does not belong here cause he denies laws of fysikk/universe". Noen burde kverke ham....FORT FØR DET ER FOr-vent...vi er forbi det stadiet at vi kunne drepe ham før det er forsent. Men, sagt på en annen måte "FORT FØR VI IKKE HAR SJANSE TIL Å FÅ EN HAPPY ENDING!" For slik jeg ser det så kan det ikke være en happy ending med Ichigo der. Endret 14. november 2009 av B-E-T-A Lenke til kommentar
WD- Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 En skulle nesten tro noen her leser serien mot sin vilje Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 B-E-T-A: Det Byakuya bruker mot Zommari er "Gokei". Senkei er det han brukte mot Ichigo etter vanlig bankai på Sokyoku Hill. Se linken i den forrige posten min og bla litt fremover. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Men er senkei Byakuya only, eller er det som den tredje espada releasen, en ny 'bankai'? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Senkei er en variant av Byakuya's bankai slik som Gokei. Millionene av individuelle blader presses de sammen i tusenvis av sverd som samler seg i en halvkule rundt Byakuya og motstanderen, og Byakuya tillkaller dem ett for ett for å knuse motsanderen. Les ut fra den forrige linken min eller se animéen i samme tidsrom, Byakuya vs Ichigo. Info: http://bleach.wikia.com/wiki/Byakuya_Kuchiki#Zanpakut.C5.8D Endret 15. november 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Og så går Yammy til Segunda Etapa mens Kenpachi drar av seg øyelappen og Byakuya går Senkei. Etter Kubo's lange kjør med powerups, vil ikke dette overraske meg..... Yammy gikk hvertfall opp i styrke, selv hvor lame det var. Egentlig et kjedelig kapittel. Ikke noe som skjer, utenom at vi får vite at Aizen har lyst å bli en gud? Var ikke de guder til å begynne med? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vel, Tousen avslørte seg blankt som vizard, men videre var det ganske lite. Og kan ikke bare Kurotsuchi forgifte ned Yammi så er vi ferdige med jævelen? Så trenger'n heller ikke å få Yammi så stor at han trenger hjelp fra Komamura's bankai til dissekeringen heller..... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Not much happened... Touzen = Vizard, som ble lagt opp i forrige kap. ellers bare en liten fight hvor Hisagi og Komamura ble halveid =P Jeg vil at Ichigo skal ankomme scenen jeg nå og forhåpentligvis eie alle ps: Touzen ligner på Hakumen fra Blazblue (PS3 spill) når han fikk den maska :!: Endret 3. desember 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jaja... Og så kommer Komamura's bankai til å bli eid, og så kommer en vaizard og redder dagen, mest sansynlig. Eller Isshin da. Holder en knapp på at han kommer snart. Hvem tror dere kommer til å sloss med Gin da? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tousen har offisielt flippa og han bruker resurrección. Berget av røde fluesopper med øyne blir bare større og større i Bleach. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gleder meg til å endelig se Shinji`s zanpaktou krefter ps: leste tråden for nyeste mangakapitell på myanimelist, se hva noen hadde lagt ut Se filmen hos Youtube hvordan i f*** ? hjemmelaget kanskje Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Dersom Vizarder kan få resurrección betyr det kanskje at den syke hollow-formen til Ichigo når han sloss mot Ulqiorra kanskje var Ichigo sin resurrección. Dersom det faktisk var det betyr det at Kumamura ikke burde ha sjans nå hvis vi tenker på hvor mye sterkere Ichigo ble av power-up'en. Endret 11. desember 2009 av perman07 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 For ikke å tenke på Aizen, som er mest sansynlig sterkere enn både Gin og Tousen, i ressurection... Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Synes det var et ganske bra kapittel, jeg. Gleder meg til å se "sjakk spillet" mellom Shinji og Aizen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vel, nå er det jo klart hintet til at Ichigo er den eneste som kan bekjempe Aizen da... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg så traileren til spillet "The secret world" http://www.youtube.com/watch?v=lsLXQEeLiI0 Gjett hva den fikk meg til å tenke på Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Haha. Lo av en av kommentarene. the monster was all like "can i have some of that milk shake" Men det var hvertfall ikke ukjent da. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg så traileren til spillet "The secret world" http://www.youtube.com/watch?v=lsLXQEeLiI0 Gjett hva den fikk meg til å tenke på SHAKKAHO!!! Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg så traileren til spillet "The secret world" http://www.youtube.com/watch?v=lsLXQEeLiI0 Gjett hva den fikk meg til å tenke på SHAKKAHO!!! Venta på at den skulle komme. OG "Rujin Jukka" Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 æsj! Touzen ble ett insekt jaja, bra det endte idette kapittetl, gleder meg mer til neste ps: Jeg leste kapittelet på mangastream onemanga har ikke lagt det ut ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå