S-r-ex Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så da tar du liksågodt å spoiler alt for oss som ikke tror kapittelet har kommet enda, og at det ikke er noen spoilere her? Av og til kommer det bare tidlig, og onsdag er spoilerdag hvis du er innom inaruto.net. Vank litt mer rundt på onemanga så kan du holde deg oppdatert om kapitler er tidlig ute Air Gear er bra lesning hvis du trenger det. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 *double* Eller er det mulig at Wonderweiss er den første Vasto Lorde som Aizen har fått tak i, sett hvordan han slakter Ukitake i ett angrep, og Starks kommentar om at Aizen er "lei av å vente"? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, hvis det er noen av dem som er Vasto Lorde så er det ihvertfall Wonderweiss ps: Ett tips ang spoiling ved å lese denne tråden! Sjekk Onemanga om det har kommet nytt kapittel hver gang det har kommet ett nytt innlegg i denne tråden samme gjelder for Naruto. Jeg gjør det, ihvertfall uansett Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg tror.... Jeg tror.... Jeg tror jeg ejakulerte. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Sh*t! speechless.... Jeg gleder meg til å se ansiktsutrykkene til folka i G13 som ikke vet/visste at Hirako&Co er halvt hollow Endret 10. juli 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sh*t! speechless....Jeg gleder meg til å se ansiktsuttrykkene til folka i G13 som ikke vet/visste at Hirako&Co er halvt hollow Ville ikke si halvt hollow, mer 1/3 hollow, samme med Espada som er 1/3 shinigami. Jeg har en teori om at Ichigo er den eneste som har potensiale til å bli den perfekte hybrid. - D.J. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ichigo gikk gjennom samme trening som Hirako. Er nok ikke noe forskjell, men kjenner jeg Kubo rett er du nok inne på noe der. Kjempe kapittel! Beste på lenge. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ser ut som Vizardene koser seg i voldsorgien sin ^^ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Nice kapitell men jeg tviler Shinji treffer Azien på slutten der.. sikkert brukt hypnosetrikset sitt allerede Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Shinji har jo hatt noen år på å kontemplere over hypnosetrikset til Azien, da. Uansett. Synsing er ikke noe gøy. Archen er genial, i motsetning til den alt for lange: "løpe rundt og runke i Mundo", archen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dårlig kapitell.. for mye show off waste.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dårlig kapitell.. for mye show off waste.. Enig, tydelig at Kubo prøver å strekke ut dette her. Hvis han hadde tatt 2 sider med masse småbilder av alle Vizardene kunne det oppnådd like mye som resten av kapitelet. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 nice build up vil ha mer Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 nice build up Enig! Nå synes jeg serien begynner å hente seg skikkelig opp igjen. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Greit chapter, ikke helt hva jeg hadde ventet etter build up`en.. Barragan? ser ut til å ha flere triks på lur =P lol@fight mellom hyori/toushiro Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nytt chapter ute. De viste bare fighten til barragan =/ jaja, den var helt grei. *håper han endelig er dø nå* Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stenge Uruhara inne i en slik barrier i en month? >.< Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva er greien med at Soi Fon vil få Uruhara buret inne i en barriære for en måned da? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det var pga. han at Yoruichi stakk av. Og hun var... glad... i Yoruichi. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Endelig kvitt Mr. Death (forhåpentligvis) Bra kapittel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå