S-r-ex Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Leser både One Piece og Bleach, pluss en hel del andre serier for den saks skyld. Bleach byr bra som random underholdning en fredag etter firedobbel norsktime. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes fortsatt Bleach er bra, men synes samtidig det har virket litt rotete i det siste. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Nytt chapter ute nå. En rakettkaster? WTF? Endret 5. juni 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Samme sier jeg. Siden hun er snikmorder og greier trodde jeg at bankaien hennes kom til å være liten - iallefall lett å gjemme. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Mest utdratte kapittel noensinne. Forrige kapittel avsluttet med at Bankai ble startet, dagens kapittel avsluttet av at 1. angrep ble startet, og ikke noe relevant skjedde mellom disse 2 tingene. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg lo litt av de to første sidene. Og ikke på en "Haha, herregud så latterlig"-måte, ei heller hadde det noe å gjøre med at jeg ikke hadde flere tårer igjen, så jeg måtte velge å le i stedet for å gråte. Bleach hadde faktisk noe jeg oppriktig syntes var morsomt! Småmorsomt, that is. Samme med Naruto. Da er vi oppe i to mirakler, og dagen er ennå nokså ung! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 soi fon´s bankai var skuffende... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 litt skuffa over bankaien ja, og virker som om noen ikke liker shikaien/bankaien sin. Suhei, Soifon, noen flere? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Samme sier jeg. Siden hun er snikmorder og greier trodde jeg at bankaien hennes kom til å være liten - iallefall lett å gjemme. Det er jo en grunn til at hun ikke bruker den Rocketlauncher+Full Rustning + Garant beholdt 2 hit KO evnen Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja. Hadde egentlig vært litt kulere om bankaien hennes var like liten som releasen hennes, men da var det 1 hit KO Men, hadde kanskje blitt litt drøyt Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Soi Fon's bankai er vel bare ment til å gi et digert angrep med et håp om at motstanderen ikke overlever. Og med måten shikai'en hennes behandler gift, så er eksplosjonen fra bankai'en sikkert giftig, særlig med tanke på hvor giftig den asiatiske kjempevepsen (suzumebachi) er. EDIT: OK, den ser ikke giftig ut etter spoilere, men vi får se Stark's resureccion: Han begår en fusjon med Lillinette siden de to egentlig er én og samme som har blitt delt opp i to og blir til en pistol-desperado i Elvis-klær. Kyoraku's bankai følger nok uka etter. Endret 11. juni 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Spesielt.. Vant Soi Fon? Og gleder meg til å se Kyoraku's bankai. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, jeg også! Jeg og synes det var litt merkelig med Soi Fon. Det eneste du fikk vite så og si var jo at raketten føyk bortover og at visekapteinen hennes ble presset mot veggen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tegn på at det er kraftig, kanskje? Men kunne ikke hun bare brukt det mot alle, så er de ferdige? Så kan resten ta Aizen? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Sjokkerer meg ikke om Kyoraku vinner fort før det avsløres at ingen av top 3 egentlig har tapt, så kommer de rasende tilbake. Blir for dumt om HitsuGaya og Soi Fon vant så enkelt. Dette ville vært et passende øyeblikk for at Vizardene dukker opp. Endret 12. juni 2009 av perman07 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, ingen av dem er faktisk erklært død, så det er nok riktig. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Faen ass jeg håpet på en mer blodig slåsskamp. Så alt for enkelt ut. Skyter ut en bazooka og gammlingen forsvinner bare. Håper han ikke har død og gir en omgangen vepsen. Og han pistol fyren, hahahaha for en bankai, kansje den feteste jeg har sett . Skal han skyte kuler og synge alvis sanger nå. Men håper motstanderen hans bruker sin bankai og man får sett heftig slåsskamp bankai vs bankai som varer ikke for lenge. ;D og hva skjer med Ichigo, jeg vil se han mer i action .. Og hva skjedde med han feite fyren som er nummer 0 ? Ble han beseiret ? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Si meg.. Leser du mangaen i det heletatt? Vi har ikke sett noe mer til "han feite fyren", så vi vet ikke hva som skjer. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Si meg.. Leser du mangaen i det heletatt? Vi har ikke sett noe mer til "han feite fyren", så vi vet ikke hva som skjer. Nei, bare når jeg føler for det Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Les mangaen du så får du svar på alle spørsmålene dine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå