Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lo litt av de to første sidene. Og ikke på en "Haha, herregud så latterlig"-måte, ei heller hadde det noe å gjøre med at jeg ikke hadde flere tårer igjen, så jeg måtte velge å le i stedet for å gråte. Bleach hadde faktisk noe jeg oppriktig syntes var morsomt! Småmorsomt, that is. Samme med Naruto. Da er vi oppe i to mirakler, og dagen er ennå nokså ung!

Lenke til kommentar

Soi Fon's bankai er vel bare ment til å gi et digert angrep med et håp om at motstanderen ikke overlever. Og med måten shikai'en hennes behandler gift, så er eksplosjonen fra bankai'en sikkert giftig, særlig med tanke på hvor giftig den asiatiske kjempevepsen (suzumebachi) er.

EDIT: OK, den ser ikke giftig ut etter spoilere, men vi får se Stark's resureccion:

Han begår en fusjon med Lillinette siden de to egentlig er én og samme som har blitt delt opp i to og blir til en pistol-desperado i Elvis-klær. Kyoraku's bankai følger nok uka etter.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Sjokkerer meg ikke om Kyoraku vinner fort før det avsløres at ingen av top 3 egentlig har tapt, så kommer de rasende tilbake. Blir for dumt om HitsuGaya og Soi Fon vant så enkelt.

Dette ville vært et passende øyeblikk for at Vizardene dukker opp.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Faen ass jeg håpet på en mer blodig slåsskamp. Så alt for enkelt ut. Skyter ut en bazooka og gammlingen forsvinner bare. Håper han ikke har død og gir en omgangen vepsen.

Og han pistol fyren, hahahaha for en bankai, kansje den feteste jeg har sett . Skal han skyte kuler og synge alvis sanger nå. Men håper motstanderen hans bruker sin bankai og man får sett heftig slåsskamp bankai vs bankai som varer ikke for lenge. ;D og hva skjer med Ichigo, jeg vil se han mer i action .. Og hva skjedde med han feite fyren som er nummer 0 ? Ble han beseiret ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...