perman07 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er det hvis Hitsugaya vinner? Blir det for "urealistisk"? Just curious Inkonsistent er vel mer riktig ord. Hitsugaya slet som faen med nr. 11 som ikke var Espada en gang. Etter det lekte Ichigo med Yammi som var Espada nr. 10 og dette demonstrerte dermed at Ichigo var en del kraftigere enn Hitsugaya. Etter det måtte han benytte Hollow krefter for å slå nr. 6 Grimmjow. Etter det ble Ichigo banket av både nr. 5 Nnoitra og nr. 4 Ulquiorra som han til slutt bare slo ved hjelp av at Hollow-siden hans ble berserk. Og Hallibel er over alle disse, men Hitsugaya klarer visstnok å holde følge med henne? Det er så latterlig inkonsistent at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå var jo ikke nr 11 en STOR fordel for hitsugaya da.. ( da harribel bruker vann ) Og p åden tiden hadde han sikkert ikke utviklet det trikset fra himmelen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kjedelig at hun heter Harribel, ligner for mye på "Dirty Harry" og "horribel". Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bleach er definisjonen på inkonsistens. Må bare forstå det, og deale med det så best man kan. Regner altså med at Hitsu vinner, og det er egentlig helt ok for meg. Kapittelet i seg selv var i grunn ikke så verst, og det at Soifon nå har en plan er jo et tegn på at vi kanskje får se en bittelitte granne strategisk kamp for en gangs skyld, og ikke bare power-up etter power-up etter power-up. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvor har folk det fra at "Hallibel" heter "Harribel" egentlig? I såfal måtte vi uttalt alle L-ene som R-er og hun hadde endt opp som "Harriber"? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Se på bildet i siste chapter. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Åh, la ikke merke til det jeg Tror kanskje at den siste bokstaven også er en R da, men den ser vi ikke klart nok? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er godt mulig, men synes det ser mer ut som en L. Harribel høres dessuten best ut, så jeg vil gå for det. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Når det gjelder Hitsu-Shawlong, må vi vel også ta i betrakning at Hitsu bare kjempet med 20% guffe under det meste av kampen. Her er Hitsugaya opp mot en som ikke engang kan røre ham med mindre hun går tett innpå, til tross for at det samme gjelder vice-versa. Men skal allikevel bli gøy og se hva for et triks Hitsu har gjemt opp i ermet. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bleach er definisjonen på inkonsistens. Må bare forstå det, og deale med det så best man kan. Joa, har skjønt det etterhvert. Jeg klarer bare aldri å bli helt vant til det. Så lenge inkonsistensen er basert på latterlige opplegg som at et 1-tall forsvinner og man magisk blir best kan jeg digge det, for absurd inkonsistens kan funke (ref. One Piece). Håper personlig det kommer et minus-tegn foran Stark når han releaser som viser at han er -1 Espada og dermed den sterkeste Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 haha, hvis stark hadde blitt -1 hadde jeg ramla av stolen:P Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå har jo Yammy nettop sagt at han er den eneste som endrer nummer når han releaser, så Stark er vel litt for treg til å prøve seg på en -1 før Kubo's elendige hukomelse tar ham igjen? Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ett ord: inkonsistens....kan jo godt hende, men jeg tviler Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jaja, Harribel er done for, og Barragan møter snart Soi Fon's bankai. Bare pliiis ikke si at hun skal bruke en hel jævla bygning som en brodd..... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hitsugaya er den som brukte sitt beste angrep først, ifølge forutsigbare shonen manga betyr det at motstanderen har et hemmelig angrep. Endret 29. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Soi Fon`s bankai <3 Hitsu vs Halibel = no comment... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er jo klart at Halibel kommer til å komme seg ut av denne situasjonen. Men hva i all verden kommer Soi Fon til å gjøre? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva er det hvis Hitsugaya vinner? Blir det for "urealistisk"? Just curious Inkonsistent er vel mer riktig ord. Hitsugaya slet som faen med nr. 11 som ikke var Espada en gang. Etter det lekte Ichigo med Yammi som var Espada nr. 10 og dette demonstrerte dermed at Ichigo var en del kraftigere enn Hitsugaya. Etter det måtte han benytte Hollow krefter for å slå nr. 6 Grimmjow. Etter det ble Ichigo banket av både nr. 5 Nnoitra og nr. 4 Ulquiorra som han til slutt bare slo ved hjelp av at Hollow-siden hans ble berserk. Og Hallibel er over alle disse, men Hitsugaya klarer visstnok å holde følge med henne? Det er så latterlig inkonsistent at det ikke er mulig. Inkonsistens er noe man må leve med når det gjelder asiatiske produksjoner av forskjellig format, har sett mange filmer og slikt fra Asia og fleste er inkonsistente så det holder, synes Bleach har en viss konsistens forhold til andre produksjoner og veldig mye kan forklares i forhold til reglene forfatteren har satt for mangan. Det er også en kjensgjerning at mange one piece fans ikke liker bleach av forskjellige grunner, hvis man ikke liker en serie hvorfor lese den Er jo klart at Halibel kommer til å komme seg ut av denne situasjonen.Men hva i all verden kommer Soi Fon til å gjøre? Håper kampen mellon Halibel og Hitsu er over og historien kan fortsette. - D.J. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Det er også en kjensgjerning at mange one piece fans ikke liker bleach av forskjellige grunner, hvis man ikke liker en serie hvorfor lese den For the lulz. Dog, det har ikke funket i det siste, kapitlene i Karakura har vært hakket bedre enn vanlig (enn Ulq-kampen i alle fall), så nivået har gått fra 'latterlig' til 'standard, uinteressant shounen.' Noen kule ting er det riktignok, Stark og dødsguden han sloss mot er tøffe karer, og Barragan har tøffe evner. Bare synd han virker som en komplett idiot og følger kun etter Omaeda (eller whatever) og ikke bryr seg om at Soifon plutselig forsvant. Bleach er den mest inkonsistente serien jeg har sett/lest. Endret 29. mai 2009 av Serjiously Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er også en kjensgjerning at mange one piece fans ikke liker bleach av forskjellige grunner, hvis man ikke liker en serie hvorfor lese den Har jeg sagt jeg ikke liker den? Jeg syns Bleach er ræva, men jeg har jo min moro med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå